Servis

Servis

Zjistěte která servisní centra jsou v provozu, nebo využijte náš bezkontaktní servis.

Všechna naše autorizovaná servisní centra používají při opravách výhradně originální díly a opravy samotné probíhají podle postupů daných výrobcem. Kvalita a dodržování postupů je pravidelně kontrolována společností Apple. Umíme vyřešit záruční i pozáruční opravy a v případě potřeby zapůjčit náhradní zařízení.

Bezkontaktní servis Obecné Ceník Výměna displeje Výměna baterie Zápůjční zařízení Stav zakázky

Díky spolupráci s Apple, je v současné době pro všechny koncové uživatele po celé ČR doprava zdarma a to jak do servisního centra, tak i zpět k zákazníkům.

Netýká se pouze mimozáručních oprav, kdy zákazník nebude souhlasit s opravou podle cenového návrhu.

Pro vytvoření servisní zakázky a objednání dopravy, nebo kvůli zjištění více informací, kontaktujte naší zákaznickou podporu na telefonním čísle: 234 768 234.

Servis iSTYLE

Co udělat před návštěvou servisu

Příprava zařízení
Před tím, než se vydáte do servisního centra, nebo než k nám své zařízení odešlete, je dobré sebe a své zařízení připravit. Zajistíte tak hladký a rychlý průběh zpracování servisní zakázky.

Zjistěte jak připravit iPhone, iPad nebo iPod touch, jak Apple Watch a jak Mac.

Stav zařízení
Odstraňte z vašeho zařízení vše co na něj nepatří a o co byste nechtěli přijít, jako například nalepovací platební karty a další doplňky. Mohou bránit otevření zařízení a provedení diagnostiky a pokud dojde k opravě formou výměny, vše se odesílá zpět k výrobci a není pak již možné získat zpět.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Záloha a zabezpečení

Záloha
Své zařízení si průběžně zálohujte, a to nejen před předáním do servisu.
Zjistěte jak lze zálohovat iPhone, iPad a iPod touch, jak Apple Watch a jak zálohovat Mac.

Zabezpečení
Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My iPhone (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit.
Zjistěte jak vypnout tuto službu na iPhone, iPad a iPod touch, jak na Apple Watch a jak na Macu

Zápůjční zařízení

Pro zákazníky, kteří mají své zařízení v servisu a potřebují po dobu opravy náhradní, nabízíme možnost zápůjčky. Při zapůjčení je požadována hotovostní záloha ve výši ceny vybraného zařízení včetně DPH, která bude vrácena při ukončení zápůjčky. Doporučujeme si před zadáním opravy ověřit dostupnost zápůjčních zařízení, na konkrétní prodejně.

Více informací na kartě Zápůjční zařízení.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Záruka a podmínky

Reklamační řád a všeobecné servisní podmínky iSTYLE
Reklamační řád >
Všeobecné servisní podmínky >

Jednoroční omezená záruka společnosti Apple
Společnost Apple poskytuje uživatelům celosvětovou záruku.

Informace o této záruce naleznete zde.

Stav této záruky si můžete ověřit zde.

Programy prodloužení záruky na výměnu a opravy zde.

Zápůjční zařízení


Pro zákazníky, kteří mají své zařízení v servisu a potřebují po dobu opravy náhradní, nabízíme možnost zápůjčky. Při zapůjčení je požadována hotovostní záloha ve výši ceny vybraného zařízení včetně DPH, která bude vrácena při ukončení zápůjčky. Doporučujeme si před zadáním opravy ověřit dostupnost zápůjčních zařízení, na konkrétní prodejně.

Zařízení Cena na den Cena na den (naši zákazníci) Cena na den (iSTYLE Comfort) Záloha
Apple Watch 20 Kč 10 Kč 0 Kč 0 Kč
iPhone Premium (8 / X / XR) 80 Kč 40 Kč 0 Kč 5000 Kč
iPhone Standard (6 / 6s / 6s Plus) 50 Kč 25 Kč 0 Kč 0 Kč
iPad 50 Kč 25 Kč 0 Kč 3000 Kč
MacBook Air 100 Kč 50 Kč 0 Kč 10000 Kč
MacBook Pro 110 Kč 55 Kč 0 Kč 10000 Kč

O opravách


Nadměrné poškození dílů / celých zařízení, nebo neautorizovaný zásah může mít za následek nemožnost provést jakoukoliv opravu a to ani využít opravu formou výměny náhradního dílu / celého zařízení za bezvadný kus - Exchange. Drobné kosmetické vady, jako například odření a poškrábání nejsou důvodem k reklamaci ani k placené opravě.

Bezvadný kus je pak definován jako kus, který je stejně výkonný a spolehlivý jako kus nový, má unikátní výrobní číslo a nebyl nikdy před tím použit. Toto platí jak pro náhradní díly, tak i pro celá zařízení.

Opravy probíhají výhradně tak, že se vadné díly / celá zařízení, vrací zpět výrobci (pokud není uvedeno jinak), který výměnou poskytne bezvadné díly / celá zařízení. V případě, že by zákazník vadné díly, nebo celá zařízení požadoval, musí na to upozornit předem, cena opravy pak bude výrazně vyšší! Tato možnost také vylučuje provést bezplatnou opravu a to i v případě, kdy je zařízení kryto zárukou.

Není-li uvedeno jinak, výměna dílu / celého zařízení je vždy za stejný model, kapacitu i barvu.

Servisní centrum nebere žádnou zodpovědnost za předměty dodatečně aplikované na dílech / celých zařízeních zákazníky, jako jsou zejména samolepky, nalepovací platební karty a podobně, doporučujeme tyto předměty před předáním k opravě odstranit.

Gravírování je v některých případech možné zachovat, je však nutné počítat s delší dobou potřebnou ke zpracování, více informací na vyžádání.

Uvedené ceny jsou pouze orientační a mohou se lišit na základě provedené diagnostiky. Změna cen vyhrazena. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Služby

Služba Cena
Diagnostika iOS zařízení * 299 Kč
Diagnostika Mac zařízení * 499 Kč
Reinstalace iOS 499 Kč
Reinstalace Apple Watch 299 Kč
Reinstalace Mac 950 Kč
Záloha iOS zařízení ** 499 Kč
Záloha Mac zařízení ** 899 Kč
Odblokování EFI (Firmware) počítače *** 950 Kč
Čištění vnitřních částí počítače s přepastováním procesoru **** 1 299 Kč

Výše uvedené služby jsou nadstandardní a nejsou kryty zárukou. Uvedené ceny služeb jsou orientační a závisí na daném typu modelu zařízení a náročnosti provedené práce.
*Diagnostika zařízení se účtuje i v případě pozáruční opravy, kdy zákazník nesouhlasí s opravou.
**Na požádání se pokusíme o zálohu dat, v některých případech však nemusí být záloha možná. Pokud se záloha nepodaří, nebude účtována.
Záloha iOS neobsahuje stažené aplikace z AppStore, ani média z iTunes Store. Záloha Mac obsahuje pouze domovskou složku bez aplikací a nastavení.
***K odblokování EFI (Firmware) počítače je nutné dodat fakturu kvůli ověření majitele.
****Přepastování procesoru je možné pouze u modelů které to podporují. Není možné vyčistit zařízení zasažené kapalinou stejně tak není možné čistit prostory pod jednotlivými klávesami.

iPhone

Výměna displeje iPhonu
U vybraných modelů iPhone se oprava provádí přímo u výrobce. Posouzení o možnosti výměny displeje pak probíhá ve dvou krocích. První posouzení provede certifikovaný technik v našem autorizovaném servisním centru a druhé posouzení provede technik společnosti Apple. Pokud by nebylo možné vyměnit pouze displej, například kvůli jinému poškození, bude zákazník informován o dalších možnostech opravy. Více informací v sekci výměna displeje

Doba opravy u výrobce může být výrazně delší, než ostatní typy oprav.

Opravu displeje či baterie u iPhone je obvykle možné provést během pracovního dne, pokud nenastanou komplikace a kapacita servisního centra není plně vytížena. Platí pouze pro prodejny na kterých se nachází servisní centrum.

U některých modelů není možné provést opravu a to ani v případě, že je zařízení v záruce. Týká se zejména těch modelů, které nejsou určeny pro lokální trh. Opravu je v takovém případě nutné uplatňovat přímo u prodejce.

Model Baterie Display Exchange (výměna)* SIM tray**
iPhone SE (1. gen) 1 284 Kč 4 267 Kč 9 319 Kč 264 Kč
iPhone SE (2. gen) 1 284 Kč 4 267 Kč 9 319 Kč 264 Kč
iPhone 6 899 Kč 4 171 Kč 9 673 Kč 264 Kč
iPhone 6 Plus 899 Kč 4 780 Kč 10 618 Kč 264 Kč
iPhone 6s 1 284 Kč 4 892 Kč 9 673 Kč 264 Kč
iPhone 6s Plus 899 Kč 5 517 Kč 10 618 Kč 264 Kč
iPhone 7 1 284 Kč 4 892 Kč 10 382 Kč 264 Kč
iPhone 7 Plus 1 284 Kč 5 517 Kč 12 154 Kč 264 Kč
iPhone 8 1 284 Kč 4 892 Kč 12 154 Kč 264 Kč
iPhone 8 Plus 1 284 Kč 5 517 Kč 13 925 Kč 264 Kč
iPhone X 2 040 Kč 8 914 Kč 18 327 Kč 264 Kč
iPhone XS 2 040 Kč 8 914 Kč 18 327 Kč 264 Kč
iPhone XS Max 2 040 Kč 10 421 Kč 19 895 Kč 264 Kč
iPhone XR 2 040 Kč 6 037 Kč 13 925 Kč 264 Kč
iPhone 11 2 040 Kč 6 037 Kč 13 925 Kč 264 Kč
iPhone 11 Pro 2 040 Kč 8 914 Kč 18 327 Kč 264 Kč
iPhone 11 Pro Max 2 040 Kč 10 421 Kč 19 895 Kč 264 Kč

*Exchange je forma opravy, kdy je vadný kus vrácen výrobci, který výměnou poskytne kus bezvadný. Výměna je za identický model, změnu kapacity, barvy atd. výrobce běžně neumožňuje.
**U SIM tray nepožaduje výrobce navrácení původního dílu, za výše uvedené ceny lze tedy objednat i v případě ztráty.

iPad

U některých modelů není možné provést opravu a to ani v případě, že je zařízení v záruce. Týká se zejména těch modelů, které nejsou určeny pro lokální trh. Opravu je v takovém případě nutné uplatňovat přímo u prodejce.

Model Exchange (výměna)*
iPad mini (3. / 4. / 5. gen) 10 243 Kč
iPad (5. / 6. / 7. gen) 8 433 Kč
iPad Air 1 8 433 Kč
iPad Air 2 10 243 Kč
iPad Air 3 12 897 Kč
iPad Pro 9,7 12 897 Kč
iPad Pro 10,5 15 310 Kč
iPad Pro 11 (1. / 2. gen) 16 879 Kč
iPad Pro 12,9 (1. / 2. gen) 20 378 Kč
iPad Pro 12,9 (3. / 4. gen) 22 067 Kč

* Exchange je forma opravy, kdy je vadný kus vrácen výrobci, který výměnou poskytne kus bezvadný. Výměna je za identický model, změnu kapacity, barvy atd. výrobce běžně neumožňuje. Drobné kosmetické vady, jako například odření a poškrábání nejsou důvodem k reklamaci ani k placené opravě.

Apple Watch

U některých modelů není možné provést opravu a to ani v případě, že je zařízení v záruce. Týká se zejména těch modelů, které nejsou určeny pro lokální trh. Opravu je v takovém případě nutné uplatňovat přímo u prodejce.

Apple Watch Exchange (výměna)*
Watch Sport 1 6 248 Kč
Watch Series 1 6 248 Kč
Watch Series 2 7 075 Kč
Watch Series 3 5 303 Kč
Watch Stainless Steel (1, 2) 8 256 Kč
Watch Hermes (1, 2) 8 256 Kč
Watch Series (4, 5) 10 028 Kč
Watch Series 2 Edition (Ceramic 2nd gen) 26 681 Kč

* Exchange je forma opravy, kdy je vadný kus vrácen výrobci, který výměnou poskytne kus bezvadný. Výměna je za identický model, změnu kapacity, barvy atd. výrobce běžně neumožňuje. Drobné kosmetické vady, jako například odření a poškrábání nejsou důvodem k reklamaci ani k placené opravě.

Příslušenství

U uvedeného příslušenství nepožaduje výrobce navrácení původních dílů, za níže uvedené ceny lze tedy objednat i v případě ztráty.

Typ dílu Cena
iPhone SIM tray (šuplík na SIM kartu) 264 Kč
iPad SIM tray (šuplík na SIM kartu) 577 Kč
AirPod - sluchátko (levé nebo pravé) cena za kus 2 122 Kč
AirPod - nabíjecí pouzdro 1 843 Kč
AirPods Pro - sluchátko (levé nebo pravé) cena za kus 2 849 Kč
AirPods Pro - nabíjecí pouzdro 3 240 Kč
AirPod - bezdrátové nabíjecí pouzdro 2 458 Kč
Apple Pencil - nabíjecí adaptér 417 Kč
Apple pencil - víčko 582 Kč
Apple pencil 1/2 - hrot 450 Kč
Silikonové koncovky do uší pro AirPods Pro (cena za pár) 123 Kč

Mac

Krom běžných oprav nabízíme také doplňkové služby, jako čištění vnitřních částí počítačů a výměny SSD disků za větší kapacity.

Čištění vnitřních částí počítačů

Pro bezproblémové fungování počítačů, je důležité, aby byly klíčové komponenty dostatečně chlazeny. Přehřívání pak může způsobovat nestabilitu systému, kdy je nejčastějším projevem nečekaný restart. Jelikož chladící systém funguje na principu nasávání okolního vzduchu dovnitř počítače a jeho následného výfuku ven, dříve či později dojde k zanesení vnitřních částí počítače prachem a jinými nečistotami, což znemožní efektivní chlazení.

Naštěstí existuje snadné a rychlé řešení, spočívající v mechanickém vyčištění nečistot, které je doplněno o přepastování procesoru (u modelů kde to lze), protože i teplovodivá pasta má svou životnost po kterou je schopna plnit svou funkci.

Tuto službu provádíme v Praze Revoluční, v Brně ve Vaňkovce a v Ostravě v Avionu a zabere cca 20 minut, v závislosti na vytížení servisního centra a míře znečištění zařízení.
Cena je 1 299 Kč.

vnitřní části před vyčištěním (zhruba po roce používání)

vnitřní části po vyčištění

Upgrade SSD disků

U modelů, které to umožňují, jsme schopni vyměnit původní SSD, případně HDD disk za nový, s větší kapacitou. Ve většině případů je pak původní disk možné vložit do speciálního rámečku a používat jako externí disk. Pro tyto výměny používáme plně kompatibilní disky za příznivé ceny.

Pro zjištění ceny využijte uvedený formulář

O displejích

Pro většinu uživatelů se jedná o primární ovládací prvek jejich iPhone. Případné potíže s dotykem nebo zobrazováním se nejčastěji řeší výměnou celého displeje. Součástí displeje jsou i další komponenty, jako například horní reproduktor, přední kamera, ale také Home Button / Touch ID. Některé problémy s displejem se dají odstranit bez nutnosti návštěvy servisního centra.

Jak odstranit problémy s displejem >

Servis iSTYLE

Kde nechat vyměnit displej

Displej u iPhone 6s a u novějších si můžete nechat vyměnit na vybraných prodejnách, které mají servisní centra a to obvykle v řádu několika málo hodin v pracovních dnech, pokud nenastanou komplikace a kapacita servisního centra není plně vytížena.

V ostatních případech je nutné počítat s dobou potřebnou k transportu do servisního centra a zpět.

V případě zájmu si můžete rezervovat servisní schůzku na konkrétní termín a tato zakázka pak bude zpracována přednostně.

Rezervovat návštěvu v servisním centru >

Odkládat opravu se nevyplácí

Displeje jsou vyráběny z velmi pevného a odolného materiálu, navíc je lze chránit různými fóliemi a tvrzenými skly, stále se však jedná o křehkou součást, která se může poškodit a to nejčastěji pádem.

Displej, který praskne je obvykle i nadále možné používat, hrozí však nebezpečí poranění o střepy a také se výrazně snižujě odolnost proti vniku nečistot do vnitřních částí iPhone. Doporučujeme proto výměnu neodkládat.

Před opravou

Pro výměnu displeje není nutné iPhone mazat, ale je potřeba zařízení předávat s aktuální verzí iOS, pro techniky je pak nutné mít do zařízení přístup, aby mohli provést diagnostiky předepsané výrobcem, nastavte si proto dočasný vstupní kód a sdělte jej při příjmu servisní zakázky, nebo jej před zadáním opravy deaktivujte.

iPhone je také nutné kvůli diagnostice a opravě samotné otevřít a tomu mohou bránit různé samolepky, platební karty nebo ochrany skel aplikované na iPhone. Před zadáním servisní zakázky je nutné tyto doplňky odstranit.

Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My iPhone (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit.

Zjistěte jak službu vypnout.

O opravě

Pro opravy používáme výhradně originální díly dodávané přímo výrobcem. Displej se neprodává samostatně, pouze se provádí oprava formou výměny, kdy se původní kus vrací výrobci.

V některých případech může být v iPhone i jiná závada, kterou je potřeba vyřešit, nebo si výrobce vyžádá zaslání zařízení přímo do svého servisního centra. V takových případech může dojít k nepředpokládanému prodloužení celkové doby nutné pro opravu.

Při výměně displeje v neautorizovaných centrech riskujete! Zejména proto, že nemůže být zaručen původ a kvalita náhradních dílů, ale hlavně proto, že po výměně displeje je nutné se spojit se servery výrobce a vyměněný displej autorizovat. Jen tak bude možné dál bez problému používat Touch ID, Face ID, ale i samotný displej.

O bateriích

Každá baterie má svou životnost, která se krátí a kapacita baterie se tak snižuje. Podle toho, jak náročně svůj iPhone používáte, tak rychle dochází k opotřebení baterie a snížení její maximální kapacity. Pokles kapacity baterie proto není důvodem k reklamaci.

Opotřebenou baterii se sníženou kapacitou je možné placeně vyměnit.

Detailní informace o bateriích lze získat na stránkách výrobce.

Servis iSTYLE

Kde si nechat vyměnit baterii

Baterii si můžete nechat vyměnit na vybraných prodejnách, které mají servisní centra a to obvykle v řádu několika málo hodin v pracovních dnech, pokud nenastanou komplikace a kapacita servisního centra není plně vytížena.

V ostatních případech je nutné počítat s dobou potřebnou k transportu do servisního centra a zpět.

V případě zájmu si můžete rezervovat servisní schůzku na konkrétní termín a tato zakázka pak bude zpracována přednostně.

Rezervovat návštěvu v servisním centru >

Pozor na nafouklé baterie

V některých případech může dojít až k nafouknutí baterie a takové zařízení doporučujeme již dále nepoužívat, nenabíjet a co nejrychleji předat do servisního centra, nebo na jiné místo, které dokáže bezpečně a ekologicky zlikvidovat nebezpečný elektroodpad. V případě, že takto vadná baterie způsobí deformaci zařízení, nabízí výrobce výměnu celého zařízení za bezvadný kus a to buď bezplatně, nebo za zvýhodněnou cenu.

Před opravou

Pro výměnu baterie není nutné iPhone mazat, ale je potřeba zařízení předávat s aktuální verzí iOS, pro techniky je pak nutné mít do zařízení přístup, aby mohli provést diagnostiky předepsané výrobcem, nastavte si proto dočasný vstupní kód a sdělte jej při příjmu servisní zakázky, nebo jej před zadáním opravy deaktivujte.

iPhone je také nutné kvůli diagnostice a opravě samotné otevřít a tomu mohou bránit různé samolepky, platební karty nebo ochrany skel aplikované na iPhone. Před zadáním servisní zakázky je nutné tyto doplňky odstranit.

Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My iPhone (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit.

Zjistěte jak službu vypnout.

O opravě

Pro opravy používáme výhradně originální díly. Baterie se neprodává samostatně, pouze se provádí oprava formou výměny, kdy se ta původní vrací výrobci. Část potřebného času pro opravu zabere také nabíjení nové baterie a ověření její správné funkce. V některých případech se po výměně baterie nemusí po určitý čas zobrazovat data o kapacitě. Baterie musí být nejdříve nějakou dobu v provozu, případně se doporučuje zařízení uvést do továrního nastavení.

V některých případech je v iPhone i jiná závada, kterou je potřeba vyřešit, nebo si výrobce vyžádá zaslání zařízení přímo do svého servisního centra, v takových případech může dojít k nepředpokládanému prodloužení celkové doby nutné pro opravu.

Při výměně baterie v neautorizovaných centrech riskujete! Zejména proto, že nemůže být zaručen původ a kvalita náhradních dílů a použitá baterie nemusí být plně kompatibilní s vaším iPhone a může způsobit pozdější potíže.

Zjistěte stav vaší servisní zakázky

Číslo servisní zakázky - údaj, který jste obdrželi při předání zařízení do servisu (ve tvaru: CZ-XXX)
Výrobní / sériové číslo - výrobní číslo zařízení předaného do servisu (bez písmene S na začátku)
IMEI - identifikační číslo každého zařízení, do kterého lze vložit SIM kartu, nebo obsahuje eSIM