Servis
Servis
Zjistěte jaká servisní centra jsou v provozu,
nebo využijte náš Bezkontaktní servis - bezplatně.
Všechna naše autorizovaná servisní centra používají při opravách výhradně originální díly a opravy samotné probíhají podle postupů daných výrobcem. Kvalita a dodržování postupů je pravidelně kontrolována společností Apple. Umíme vyřešit záruční i pozáruční opravy a v případě potřeby zapůjčit náhradní zařízení.
Stále jsme tu pro vás!
Využijte bezplatné doručení vašeho zařízení do servisního centra i zpět k vám domů.
Pro vytvoření servisní zakázky a objednání dopravy, nebo kvůli zjištění více informací, kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle: 234 768 234.
Bezplatnou dopravu zajišťujeme ve spolupráci s Apple.

Co udělat před návštěvou servisu
Příprava zařízení
Před tím, než se vydáte do servisního centra, nebo než k nám své zařízení odešlete, je dobré sebe a své zařízení připravit. Zajistíte tak hladký a rychlý průběh zpracování servisní zakázky.
Zjistěte jak připravit iPhone, iPad nebo iPod touch, jak Apple Watch a jak Mac.
Stav zařízení
Odstraňte z vašeho zařízení vše co na něj nepatří a o co byste nechtěli přijít, jako například nalepovací platební karty a další doplňky. Mohou bránit otevření zařízení a provedení diagnostiky a pokud dojde k opravě formou výměny, vše se odesílá zpět k výrobci a není pak již možné získat zpět.


Záloha a zabezpečení
Záloha
Své zařízení si průběžně zálohujte, a to nejen před předáním do servisu.
Zjistěte jak lze zálohovat iPhone, iPad a iPod touch, jak Apple Watch a jak zálohovat Mac.
Zabezpečení
Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My iPhone (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit.
Zjistěte jak vypnout tuto službu na iPhone, iPad a iPod touch, jak na Apple Watch a jak na Macu
Zápůjční zařízení
Pro zákazníky, kteří mají své zařízení v servisu a potřebují po dobu opravy náhradní, nabízíme možnost zápůjčky. Při zapůjčení je požadována hotovostní záloha ve výši ceny vybraného zařízení včetně DPH, která bude vrácena při ukončení zápůjčky. Doporučujeme si před zadáním opravy ověřit dostupnost zápůjčních zařízení, na konkrétní prodejně.
Více informací na kartě Zápůjční zařízení.


Záruka a podmínky
Reklamační řád a všeobecné servisní podmínky iSTYLE
Reklamační řád >
Všeobecné servisní podmínky >
Jednoroční omezená záruka společnosti Apple
Společnost Apple poskytuje uživatelům celosvětovou záruku.
Informace o této záruce naleznete zde.
Stav této záruky si můžete ověřit zde.
Programy prodloužení záruky na výměnu a opravy zde.
Zápůjční zařízení
Pro zákazníky, kteří mají své zařízení v servisu a potřebují po dobu opravy náhradní, nabízíme možnost zápůjčky. Při zapůjčení je požadována hotovostní záloha ve výši ceny vybraného zařízení včetně DPH, která bude vrácena při ukončení zápůjčky. Doporučujeme si před zadáním opravy ověřit dostupnost zápůjčních zařízení, na konkrétní prodejně.
Zařízení | Cena na den | Cena na den (naši zákazníci) | Cena na den (iSTYLE Comfort) | Záloha |
---|---|---|---|---|
Apple Watch | 20 Kč | 10 Kč | 0 Kč | 0 Kč |
iPad | 50 Kč | 25 Kč | 0 Kč | 3000 Kč |
iPhone | 80 Kč | 40 Kč | 0 Kč | 5000 Kč |
MacBook Air | 100 Kč | 50 Kč | 0 Kč | 10000 Kč |
MacBook Pro | 110 Kč | 55 Kč | 0 Kč | 10000 Kč |
O opravách
Nadměrné poškození dílů / celých zařízení, nebo neautorizovaný zásah může mít za následek nemožnost provést jakoukoliv opravu a to ani využít opravu formou výměny náhradního dílu / celého zařízení za bezvadný kus, za sníženou cenu (Exchange). iSTYLE jako Autorizovaný Servisní Partner Apple má pravomoci od společnosti Apple k posouzení stavu produktu a zvolení správného způsobu opravy, proto je nutné brát uvedené ceny jako orientační, přesnou cenu je možné sdělit až po posouzení technikem.
Opravy probíhají výhradně tak, že se vadné díly / celá zařízení, vrací zpět výrobci (pokud není uvedeno jinak), který výměnou poskytne bezvadné díly / celá zařízení. V případě, že by zákazník vadné díly, nebo celá zařízení požadoval, musí na to upozornit předem, cena opravy pak bude výrazně vyšší! Tato možnost také vylučuje provést bezplatnou opravu a to i v případě, kdy je zařízení kryto zárukou.
Bezvadný kus je definován jako kus, který je stejně výkonný a spolehlivý jako kus nový a je bez vad. Toto platí jak pro náhradní díly, tak i pro celá zařízení.
Není-li uvedeno jinak, výměna dílu / celého zařízení je vždy za stejný model, kapacitu i barvu.
Servisní centrum nebere žádnou zodpovědnost za předměty dodatečně aplikované na dílech / celých zařízeních zákazníky, jako jsou zejména samolepky, nalepovací platební karty a podobně, doporučujeme tyto předměty před předáním k opravě odstranit.
Gravírování je v některých případech možné zachovat, je však nutné počítat s delší dobou potřebnou ke zpracování, více informací na vyžádání.
Uvedené ceny jsou pouze orientační a mohou se lišit na základě provedené diagnostiky. Změna cen vyhrazena. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Služby
Služba | Cena |
---|---|
Diagnostika iOS zařízení a Apple Watch * | 299 Kč |
Diagnostika Mac zařízení * | 499 Kč |
Reinstalace iOS | 499 Kč |
Reinstalace Apple Watch | 299 Kč |
Reinstalace Mac | 950 Kč |
Odblokování EFI (Firmware) počítače ** | 950 Kč |
Čištění AirPods a iPhone | 399 Kč |
Čištění vnitřních částí počítače s přepastováním procesoru *** | 799 Kč 1 299 Kč |
Výše uvedené služby jsou nadstandardní a nejsou kryty zárukou. Uvedené ceny služeb jsou orientační a závisí na daném typu modelu zařízení a náročnosti provedené práce.
* Diagnostika zařízení se účtuje i v případě pozáruční opravy, kdy zákazník nesouhlasí s opravou.
** K odblokování EFI (Firmware) počítače je nutné dodat fakturu kvůli ověření majitele.
*** Přepastování procesoru je možné pouze u vybraných modelů. Není možné vyčistit zařízení zasažené kapalinou stejně tak není možné čistit hůře přístupné prostory, jako například porty, nebo, až na výjimky, prostory pod jednotlivými klávesami.
iPhone
Výměna displeje iPhonu
U vybraných modelů iPhone se oprava provádí přímo u výrobce. Posouzení o možnosti výměny displeje pak probíhá ve dvou krocích. První posouzení provede certifikovaný technik společnosti iSTYLE a druhé posouzení provede technik společnosti Apple. Pokud by nebylo možné vyměnit pouze displej, například kvůli jinému poškození, bude zákazník informován o dalších možnostech opravy.
Oprava Rear System
Jedná se o strategii opravy, kterou určuje výrobce v závislosti na závadách a stavu zařízení. Při tomto způsobu opravy zůstává původní displej a zadní kamera, výrobní číslo se mění.
Oprava Mid System
Jedná se o strategii opravy, kterou určuje výrobce v závislosti na závadách a stavu zařízení. Při tomto způsobu opravy zůstává původní displej, zadní kamera a zadní skleněná část - výrobní číslo se mění.
Back Glass Replacement
iPhone 14 - 5 967 Kč
iPhone 14 Plus - 7 137 Kč
Doba opravy u výrobce může být výrazně delší, než ostatní typy oprav.
Opravu displeje či baterie u iPhone je obvykle možné provést během pracovního dne, pokud nenastanou komplikace a kapacita servisního centra není plně vytížena. Platí pouze pro prodejny na kterých se nachází servisní centrum.
U některých modelů není možné provést opravu a to ani v případě, že je zařízení v záruce. Týká se zejména těch modelů, které nejsou určeny pro lokální trh. Opravu je v takovém případě nutné uplatňovat přímo u prodejce.
Model | Baterie | Display | Exchange (výměna)* | Rear System** | Mid System*** | Rear Camera** |
---|---|---|---|---|---|---|
iPhone SE (2. gen) | 1 724 Kč | 4 584 Kč | 10 748 Kč | - | - | - |
iPhone SE (3. gen) | 1 724 Kč | 4 584 Kč | 11 594 Kč | - | - | - |
iPhone 6s | 1 724 Kč | 5 319 Kč | 11 232 Kč | - | - | - |
iPhone 6s Plus | 1 724 Kč | 6 066 Kč | 12 320 Kč | - | - | - |
iPhone 7 | 1 724 Kč | 5 319 Kč | 12 078 Kč | - | - | - |
iPhone 7 Plus | 1 724 Kč | 6 066 Kč | 14 133 Kč | - | - | - |
iPhone 8 | 1 724 Kč | 5 319 Kč | 14 133 Kč | - | - | - |
iPhone 8 Plus | 1 724 Kč | 6 066 Kč | 15 100 Kč | - | - | - |
iPhone X | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 20 983 Kč | - | - | - |
iPhone XS | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 20 983 Kč | - | - | - |
iPhone XS Max | 2 201 Kč | 12 001 Kč | 22 835 Kč | - | - | - |
iPhone XR | 2 201 Kč | 6 812 Kč | 15 100 Kč | - | - | - |
iPhone 11 | 2 201 Kč | 6 812 Kč | 15 100 Kč | - | - | - |
iPhone 11 Pro | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 20 983 Kč | - | - | - |
iPhone 11 Pro Max | 2 201 Kč | 12 001 Kč | 22 835 Kč | - | - | - |
iPhone 12 | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 17 278 Kč | 13 013 Kč | - | 4 680 Kč |
iPhone 12 mini | 2 201 Kč | 8 225 Kč | 15 100 Kč | 11 239 Kč | - | 4 680 Kč |
iPhone 12 Pro | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 20 983 Kč | 16 195 Kč | - | 5 319 Kč |
iPhone 12 Pro Max | 2 201 Kč | 12 001 Kč | 22 835 Kč | 18 680 Kč | - | 5 319 Kč |
iPhone 13 | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 17 278 Kč | 13 013 Kč | - | 4 680 Kč |
iPhone 13 mini | 2 201 Kč | 8 225 Kč | 15 100 Kč | 11 239 Kč | - | 4 680 Kč |
iPhone 13 Pro | 2 201 Kč | 10 056 Kč | 20 983 Kč | 16 195 Kč | - | 5 319 Kč |
iPhone 13 Pro Max | 2 201 Kč | 12 001 Kč | 22 835 Kč | 18 680 Kč | - | 5 319 Kč |
iPhone 14 | 2 652 Kč | 11 427 Kč | 20 983 Kč | - | 13 948 Kč | - |
iPhone 14 Plus | 2 652 Kč | 12 001 Kč | 22 835 Kč | - | 16 195 Kč | - |
iPhone 14 Pro | 2 652 Kč | 12 001 Kč | 24 688 Kč | 18 680 Kč | - | 6 705 Kč |
iPhone 14 Pro Max | 2 652 Kč | 13 842 Kč | 25 923 Kč | 19 508 Kč | - | 6 705 Kč |
*Exchange je forma opravy, kdy je vadný kus vrácen výrobci, který výměnou poskytne kus bezvadný. Výměna je za identický model, změnu kapacity, barvy atd. výrobce běžně neumožňuje.
**Jedná se o strategii opravy, kterou určuje výrobce v závislosti na závadách a stavu zařízení. Při tomto způsobu opravy zůstává původní displej a zadní kamera, výrobní číslo se mění
***Jedná se o strategii opravy, kterou určuje výrobce v závislosti na závadách a stavu zařízení. Při tomto způsobu opravy zůstává původní displej, zadní kamera a zadní skleněná část - výrobní číslo se mění.
iPad
U některých modelů není možné provést opravu a to ani v případě, že je zařízení v záruce. Týká se zejména těch modelů, které nejsou určeny pro lokální trh. Opravu je v takovém případě nutné uplatňovat přímo u prodejce.
Model | Exchange (výměna)* WiFi |
Exchange (výměna)* Cellular |
---|---|---|
iPad mini (4. / 5. gen) | 11 597 Kč | 11 597 Kč |
iPad mini 6 | 12 708 Kč | 15 055 Kč |
iPad (5. / 6. / 7. / 8. / 9. gen) | 9 250 Kč | 9 250 Kč |
iPad (10. gen) | 13 585 Kč | 13 585 Kč |
iPad Air 3 | 15 055 Kč | 15 055 Kč |
iPad Air 4 | 16 043 Kč | 16 043 Kč |
iPad Air 5 | 16 043 Kč | 17 895 Kč |
iPad Pro 10,5 | 17 278 Kč | 17 278 Kč |
iPad Pro 11 (1. / 2. gen) | 19 130 Kč | 19 130 Kč |
iPad Pro 11 (3. / 4. gen) | 20 983 Kč | 22 835 Kč |
iPad Pro 12,9 (2. gen) | 22 835 Kč | 22 835 Kč |
iPad Pro 12,9 (3. / 4. gen) | 25 182 Kč | 25 182 Kč |
iPad Pro 12,9 (5. gen) | 28 393 Kč | 30 245 Kč |
* Exchange je forma opravy, kdy je vadný kus vrácen výrobci, který výměnou poskytne kus bezvadný. Výměna je za identický model, změnu kapacity, barvy atd. výrobce běžně neumožňuje. Drobné kosmetické vady, jako například odření a poškrábání nejsou důvodem k reklamaci ani k placené opravě.
Apple Watch
U některých modelů není možné provést opravu a to ani v případě, že je zařízení v záruce. Týká se zejména těch modelů, které nejsou určeny pro lokální trh. Opravu je v takovém případě nutné uplatňovat přímo u prodejce.
Apple Watch Exchange * | Standard | Cellular | Hermes | Titan | Ceramic | Stainless |
---|---|---|---|---|---|---|
Watch Series 3 | 5 791 Kč | 8 209 Kč | 12 078 Kč | - | 31 422 Kč | 12 078 Kč |
Watch Series 4 | 10 385 Kč | 12 441 Kč | 14 496 Kč | - | - | 14 496 Kč |
Watch Series 5 | 10 385 Kč | 12 441 Kč | 17 540 Kč | 18 123 Kč | 31 422 Kč | 14 496 Kč |
Watch Series 6 | 10 385 Kč | 12 441 Kč | 14 496 Kč | 18 123 Kč | - | 14 496 Kč |
Watch Series 7 | 10 385 Kč | 12 441 Kč | 14 496 Kč | 18 123 Kč | - | 14 496 Kč |
Watch Series 8 | 10 385 Kč | 12 441 Kč | 17 540 Kč | - | - | 14 496 Kč |
Watch Ultra | - | - | - | 18 123 Kč | - | - |
Watch SE 1 | 8 209 Kč | 9 418 Kč | - | - | - | - |
Watch SE 2 | 8 209 Kč | 9 418 Kč | - | - | - | - |
* Exchange je forma opravy, kdy je vadný kus vrácen výrobci, který výměnou poskytne kus bezvadný. Výměna je za identický model, změnu kapacity, barvy atd. výrobce běžně neumožňuje. Drobné kosmetické vady, jako například odření a poškrábání nejsou důvodem k reklamaci ani k placené opravě.
Příslušenství
V těchto případech nepožaduje výrobce navrácení původních dílů, za výše uvedené ceny lze tedy objednat i v případě ztráty.
Typ dílu | Cena |
---|---|
AirPod (1., 2. a 3. generace) - sluchátko (levé nebo pravé) cena za kus | 2 620 Kč |
AirPod (1., 2. a 3. generace) - nabíjecí pouzdro | 3 306 Kč |
AirPod Pro (1. a 2. generace) - sluchátko (levé nebo pravé) cena za kus | 3 306 Kč |
AirPod Pro (1. a 2. generace) - nabíjecí pouzdro (s MagSafe i bez) | 3 764 Kč |
AirPod Pro (1. a 2. generace) - silikonové koncovky do uší / velikosti S, M, L (cena za pár) | 134 Kč |
AirPods Max - nabíjecí pouzdro | 2 048 Kč |
AirPods Max - náušníky (levé nebo pravé) cena za kus | 1 247 Kč |
iPhone SIM tray (šuplík na SIM kartu) | 270 Kč |
AirTag | 1 018 Kč |
AirTag - kryt baterie | 184 Kč |
Mac
Krom běžných oprav nabízíme také doplňkové služby, jako čištění vnitřních částí počítačů a výměny SSD disků za větší kapacity.
Čištění vnitřních částí počítačů
Pro bezproblémové fungování počítačů, je důležité, aby byly klíčové komponenty dostatečně chlazeny. Přehřívání pak může způsobovat nestabilitu systému, kdy je nejčastějším projevem nečekaný restart. Jelikož chladící systém funguje na principu nasávání okolního vzduchu dovnitř počítače a jeho následného výfuku ven, dříve či později dojde k zanesení vnitřních částí počítače prachem a jinými nečistotami, což znemožní efektivní chlazení.
Naštěstí existuje snadné a rychlé řešení, spočívající v mechanickém vyčištění nečistot, které je doplněno o přepastování procesoru (u modelů kde to lze), protože i teplovodivá pasta má svou životnost po kterou je schopna plnit svou funkci.
Tuto službu provádíme v Praze Revoluční, v Brně ve Vaňkovce a v Ostravě v Avionu. Doba nutná k vyčištění obvykle zabere 1 – 3 hodiny (v pracovní dny), v závislosti na vytížení servisního centra, typu a míře znečištění zařízení. Není možné vyčistit zařízení zasažené kapalinou stejně tak není možné čistit hůře přístupné prostory, jako například porty, nebo, až na výjimky, prostory pod jednotlivými klávesami.
Cena je 799 Kč 1 299 Kč.
vnitřní části před vyčištěním (zhruba po roce používání)

vnitřní části po vyčištění

Upgrade SSD disků
U modelů, které to umožňují, jsme schopni vyměnit původní SSD, případně HDD disk za nový, s větší kapacitou. Ve většině případů je pak původní disk možné vložit do speciálního rámečku a používat jako externí disk. Pro tyto výměny používáme plně kompatibilní disky za příznivé ceny.
O displejích
Pro většinu uživatelů se jedná o primární ovládací prvek jejich iPhone. Případné potíže s dotykem nebo zobrazováním se nejčastěji řeší výměnou celého displeje. Součástí displeje jsou i další komponenty, jako například horní reproduktor, přední kamera, ale také Home Button / Touch ID. Některé problémy s displejem se dají odstranit bez nutnosti návštěvy servisního centra.

Kde nechat vyměnit displej
Displej u iPhone 6s a u novějších si můžete nechat vyměnit na vybraných prodejnách, které mají servisní centra a to obvykle v řádu několika málo hodin v pracovních dnech, pokud nenastanou komplikace a kapacita servisního centra není plně vytížena.
V ostatních případech je nutné počítat s dobou potřebnou k transportu do servisního centra a zpět.
V případě zájmu si můžete rezervovat servisní schůzku na konkrétní termín a tato zakázka pak bude zpracována přednostně.
Odkládat opravu se nevyplácí
Displeje jsou vyráběny z velmi pevného a odolného materiálu, navíc je lze chránit různými fóliemi a tvrzenými skly, stále se však jedná o křehkou součást, která se může poškodit a to nejčastěji pádem.
Displej, který praskne je obvykle i nadále možné používat, hrozí však nebezpečí poranění o střepy a také se výrazně snižujě odolnost proti vniku nečistot do vnitřních částí iPhone. Doporučujeme proto výměnu neodkládat.

Před opravou
Ve většině případů není nutné iPhone mazat, doporučujeme si jej však, před návštěvou servisu zálohovat. iPhone je nutné předat s aktuální verzí iOS.
iPhone je také nutné kvůli diagnostice a opravě samotné otevřít a tomu mohou bránit různé samolepky, platební karty nebo ochrany skel aplikované na iPhone. Před zadáním servisní zakázky je nutné tyto doplňky odstranit.
Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My iPhone (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit.
Zjistěte jak službu vypnout.
O opravě
Pro opravy používáme výhradně originální díly dodávané přímo výrobcem. Displej se neprodává samostatně, pouze se provádí oprava formou výměny, kdy se původní kus vrací výrobci.
V některých případech může být v iPhone i jiná závada, kterou je potřeba vyřešit, nebo si výrobce vyžádá zaslání zařízení přímo do svého servisního centra. V takových případech může dojít k nepředpokládanému prodloužení celkové doby nutné pro opravu.
Při výměně displeje v neautorizovaných centrech riskujete! Zejména proto, že nemůže být zaručen původ a kvalita náhradních dílů, ale hlavně proto, že po výměně displeje je nutné se spojit se servery výrobce a vyměněný displej autorizovat. Jen tak bude možné dál bez problému používat Touch ID, Face ID, ale i samotný displej.
O bateriích
Každá baterie má svou životnost, která se krátí a kapacita baterie se tak snižuje. Podle toho, jak náročně svůj iPhone používáte, tak rychle dochází k opotřebení baterie a snížení její maximální kapacity. Pokles kapacity baterie proto není důvodem k reklamaci.
Opotřebenou baterii se sníženou kapacitou je možné placeně vyměnit.
Detailní informace o bateriích lze získat na stránkách výrobce.

Kde si nechat vyměnit baterii
Baterii si můžete nechat vyměnit na vybraných prodejnách, které mají servisní centra a to obvykle v řádu několika málo hodin v pracovních dnech, pokud nenastanou komplikace a kapacita servisního centra není plně vytížena.
V ostatních případech je nutné počítat s dobou potřebnou k transportu do servisního centra a zpět.
V případě zájmu si můžete rezervovat servisní schůzku na konkrétní termín a tato zakázka pak bude zpracována přednostně.
Pozor na nafouklé baterie
V některých případech může dojít až k nafouknutí baterie a takové zařízení doporučujeme již dále nepoužívat, nenabíjet a co nejrychleji předat do servisního centra, nebo na jiné místo, které dokáže bezpečně a ekologicky zlikvidovat nebezpečný elektroodpad. V případě, že takto vadná baterie způsobí deformaci zařízení, nabízí výrobce výměnu celého zařízení za bezvadný kus a to buď bezplatně, nebo za zvýhodněnou cenu.

Před opravou
Ve většině případů není nutné iPhone mazat, doporučujeme si jej však, před návštěvou servisu zálohovat. iPhone je nutné předat s aktuální verzí iOS.
iPhone je také nutné kvůli diagnostice a opravě samotné otevřít a tomu mohou bránit různé samolepky, platební karty nebo ochrany skel aplikované na iPhone. Před zadáním servisní zakázky je nutné tyto doplňky odstranit. Prasklý displej je také překážkou a výměna baterie u takového iPhone může být z tohoto důvodu odmítnuta. Doporučujeme proto zvážit možnost výměny displeje, vše se dá zvládnout naráz. O možnostech výměny displeje se dočtete více v sekci Výměna displeje
Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My iPhone (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit.
Zjistěte jak službu vypnout.
O opravě
Pro opravy používáme výhradně originální díly. Baterie se neprodává samostatně, pouze se provádí oprava formou výměny, kdy se ta původní vrací výrobci. Část potřebného času pro opravu zabere také nabíjení nové baterie a ověření její správné funkce. V některých případech se po výměně baterie nemusí po určitý čas zobrazovat data o kapacitě. Baterie musí být nejdříve nějakou dobu v provozu, případně se doporučuje zařízení uvést do továrního nastavení.
V některých případech je v iPhone i jiná závada, kterou je potřeba vyřešit, nebo si výrobce vyžádá zaslání zařízení přímo do svého servisního centra, v takových případech může dojít k nepředpokládanému prodloužení celkové doby nutné pro opravu.
Při výměně baterie v neautorizovaných centrech riskujete! Zejména proto, že nemůže být zaručen původ a kvalita náhradních dílů a použitá baterie nemusí být plně kompatibilní s vaším iPhone a může způsobit pozdější potíže.
Zjistěte stav vaší servisní zakázky
Číslo servisní zakázky - údaj, který jste obdrželi při předání zařízení do servisu (ve tvaru: CZ-XXX)
Výrobní / sériové číslo - výrobní číslo zařízení předaného do servisu (bez písmene S na začátku)
IMEI - identifikační číslo každého zařízení, do kterého lze vložit SIM kartu, nebo obsahuje eSIM