Jsme autorizované středisko Apple.
Naši technici vyškolení společností Apple používají zásadně jen originální díly, takže nám v klidu můžeš svěřit všechna svá Apple zařízení.
Více informací
Vyber si expresní službu.
Rezervuj si schůzku.
Naši technici pravidelně provádějí mimozáruční opravy. Volitelně si můžeš tyto opravy vyžádat na základě rezervace termínu za příplatek pouhých 499 Kč. Tímto způsobem tě naši technici přijmou ihned na servisních místech a vyhneš se tak čekání ve frontě.
Naplánuj si schůzku
Přines to k nám
Naše servisní centra
Zkontroluj si naše ceny
Zkontroluj si naše ceny
Objednávka přepravy
Víš, že s námi ani nemusíš opustit pohodlí domova, abychom ti tvé zařízení opravili? Objednej si kurýra, a my se postaráme o zbytek.
Objednat kurýra
Aktuální vytížení našich servisních center
To znamená, že naši technici pracují na většině našich servisních míst při průměrném zatížení. Bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována v průměru do 1-3 dnů.
Přejít na servisní místa
Kontaktuj nás!
Práva spotřebitelů a právní průvodce
V záruce nebo mimo záruku? Ale co je to vlastně záruka? Jinými slovy, na jakém právním základě lze
zařízení bezplatně opravit?
Náš Průvodce právy spotřebitelů a právními předpisy ti pomůže se v této problematice zorientovat.
Otevřená právní příručka
Tvá zpětná vazba je pro nás důležitá!
Poděl se s námi o své zkušenosti prosím.
Napsat hodnocení
Často kladené otázky
Jakýkoli výrobek, který není prodáván společností iSTYLE, lze opravit pouze za podmínek stanovených výrobcem.
V případě produktů Apple je můžeš odevzdat v kterékoli z našich prodejen a také u spousty kvalifikovaných poskytovatelů servisních služeb po celém světě.
Před tím, než se vydáš do servisního centra, nebo než k nám své zařízení odešleš, je dobré sebe a své zařízení připravit. Zajistíš tak hladký a rychlý průběh zpracování servisní zakázky. Zjisti jak připravit iPhone, iPad nebo iPod touch, jak Apple Watch a jak Mac.
Stav zařízeníOdstraň ze svého zařízení vše co na něj nepatří a o co bys nechtěl přijít, jako například nalepovací platební karty a další doplňky. Mohou bránit otevření zařízení a provedení diagnostiky a pokud dojde k opravě formou výměny, vše se odesílá zpět k výrobci a není pak již možné je získat zpět.
ZálohaSvé zařízení si průběžně zálohuj, a to nejen před předáním do servisu. Zjisti jak lze zálohovat iPhone, iPad a iPod touch, jak Apple Watch a jak zálohovat svůj Mac.
ZabezpečeníDůležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit. U zařízení s iOS 17.3 a vyšší je zapotřebí vypnout funkci Ochrana odcizeného zařízení.
Zjisti jak vypnout tuto službu na iPhone, iPad a iPod touch, jak na Apple Watch a jak na Macu .
Pokud se ti to nepodaří funkci Najít vypnout, můžeš se obrátit na Apple.
Pokud se ti to nepodaří, můžeš získat pomoc na adrese https://www.apple.com/contact/S sebou přineseš pouze vadné zařízení. K opravě není nutné předkládat příslušenství nebo krabici zařízení.
V případě problému s nabíjením nebo baterií je nutné předložit také nabíječku používanou se zařízením. U příslušenství bez sériového čísla (sluchátka, kabel atd.) je vyžadováno sériové číslo výrobku, který je s ním používán.
Pokud testy výrobce diagnostikují hardwarovou závadu, bude zařízení opraveno náhradním dílem nebo v některých případech vzhledem ke kompaktnosti zařízení a z důvodu zajištění kvality kompletní výměnou zařízení.