Jsme autorizované středisko Apple.

Naši technici vyškolení společností Apple používají zásadně jen originální díly, takže nám v klidu můžeš svěřit všechna svá Apple zařízení.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Vyber si expresní službu.
Rezervuj si schůzku.

Naši technici pravidelně provádějí mimozáruční opravy. Volitelně si můžeš tyto opravy vyžádat na základě rezervace termínu za příplatek pouhých 499 Kč. Tímto způsobem tě naši technici přijmou ihned na servisních místech a vyhneš se tak čekání ve frontě.

Naplánuj si schůzku

Přines to k nám

Waypoint Waypoint

Naše servisní centra

Zkontroluj si naše ceny

Zkontroluj si naše ceny

Objednávka přepravy

Víš, že s námi ani nemusíš opustit pohodlí domova, abychom ti tvé zařízení opravili? Objednej si kurýra, a my se postaráme o zbytek.

Objednat kurýra

Aktuální vytížení našich servisních center

To znamená, že naši technici pracují na většině našich servisních míst při průměrném zatížení. Bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována v průměru do 1-3 dnů.

Kontaktuj nás!

Call Center icon
Q&A icon

Máš otázku?

Podívej se na naše nejčastější dotazy, a pokud nenajdeš odpověď, klidně nám zavolej.

Práva spotřebitelů a právní průvodce

V záruce nebo mimo záruku? Ale co je to vlastně záruka? Jinými slovy, na jakém právním základě lze zařízení bezplatně opravit?

Náš Průvodce právy spotřebitelů a právními předpisy ti pomůže se v této problematice zorientovat.

Tvá zpětná vazba je pro nás důležitá!

Poděl se s námi o své zkušenosti prosím.

Často kladené otázky

Které zařízení iSTYLE servisuje?
Náš servis je autorizovaným poskytovatelem služeb společnosti Apple, můžeš se na nás obrátit s jakýmkoli svým Apple (i Beats) produktem, nicméně se speciálními zařízeními prodávanými v některých regionech ti nemusíme být schopni pomoci. Může se jednat o jakýkoli produkt Apple, který se v Česku neprodává prostřednictvím oficiální distribuce.

Jakýkoli výrobek, který není prodáván společností iSTYLE, lze opravit pouze za podmínek stanovených výrobcem.
Kde servisovat zařízení, které jsem zakoupil u iSTYLE a nejsou Apple?
Výrobek zakoupený u společnosti iSTYLE můžeš také vrátit do našich prodejen za účelem servisu nebo výměny jiných výrobků než Apple - my jej za tebe odešleme do značkového servisního střediska.

V případě produktů Apple je můžeš odevzdat v kterékoli z našich prodejen a také u spousty kvalifikovaných poskytovatelů servisních služeb po celém světě.
Jak mohu předat zařízení k opravě?
Své zařízení můžeš předat ve kterékoli z našich prodejen v pracovní době a v případě produktů Apple a Beats jej můžeš také nechat zaslat kurýrem prostřednictvím našeho formuláře. Jen ber prosím na vědomí, že balíčky zaslané jiným způsobem (od jiné kurýrní služby) nepřijímáme.
Jak dlouho trvá oprava?
Doba trvání opravy je přibližně 3-8 pracovních dnů v závislosti na závadě. Výrobce provádí pouze některé opravy ve svém vlastním evropském servisním středisku a může si vyžádat opravu jakéhokoli zařízení náhodně. Doba opravy v servisním centru společnosti Apple je o něco delší kvůli přepravě.
Jak dlouho budu bez svého zařízení?
Průměrná doba trvání opravy je 3-8 pracovních dnů, během nichž musí zařízení zůstat v našem servisu. Protokol o opravě neumožňuje vydání žádného výrobku od zahájení opravy až do dokončení testů funkčnosti.
Co mám udělat, než zařízení předám k opravě?
Příprava zařízení

Před tím, než se vydáš do servisního centra, nebo než k nám své zařízení odešleš, je dobré sebe a své zařízení připravit. Zajistíš tak hladký a rychlý průběh zpracování servisní zakázky. Zjisti jak připravit iPhone, iPad nebo iPod touch, jak Apple Watch a jak Mac.

Stav zařízení

Odstraň ze svého zařízení vše co na něj nepatří a o co bys nechtěl přijít, jako například nalepovací platební karty a další doplňky. Mohou bránit otevření zařízení a provedení diagnostiky a pokud dojde k opravě formou výměny, vše se odesílá zpět k výrobci a není pak již možné je získat zpět.

Záloha

Své zařízení si průběžně zálohuj, a to nejen před předáním do servisu. Zjisti jak lze zálohovat iPhone, iPad a iPod touch, jak Apple Watch a jak zálohovat svůj Mac.

Zabezpečení

Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit. U zařízení s iOS 17.3 a vyšší je zapotřebí vypnout funkci Ochrana odcizeného zařízení.

Zjisti jak vypnout tuto službu na iPhone, iPad a iPod touch, jak na Apple Watch a jak na Macu .

Pokud se ti to nepodaří funkci Najít vypnout, můžeš se obrátit na Apple.

Pokud se ti to nepodaří, můžeš získat pomoc na adrese https://www.apple.com/contact/
Co si mám vzít s sebou k reklamaci?
Vadný výrobek a pokud možno kopii faktury. Ačkoli není vždy nutné fakturu předkládat, společnost Apple ji může v některých případech vyžadovat. Některé administrativní úkony (např. spotřebitelské právo) lze vyřídit pouze na základě faktury. Pokud přineseš fakturu, máš zaručeno, že ti poskytnenme nejlepší možné podmínky opravy a celý proces se tak urychlí.

S sebou přineseš pouze vadné zařízení. K opravě není nutné předkládat příslušenství nebo krabici zařízení.

V případě problému s nabíjením nebo baterií je nutné předložit také nabíječku používanou se zařízením. U příslušenství bez sériového čísla (sluchátka, kabel atd.) je vyžadováno sériové číslo výrobku, který je s ním používán.

Jaký je přesný postup opravy?
Jako autorizovaný servisní partner provádíme každý krok našich kontrol a oprav podle jasně daných postupů výrobce. Servisní postup společnosti Apple vyžaduje, aby výrobce zařízení otestoval pomocí testovacího softwaru, který odhalí hardwarové závady. Společnost Apple provede pouze určité opravy ve svém vlastním evropském servisním středisku a může si vyžádat opravu libovolného zařízení v tomto středisku namátkově.

Pokud testy výrobce diagnostikují hardwarovou závadu, bude zařízení opraveno náhradním dílem nebo v některých případech vzhledem ke kompaktnosti zařízení a z důvodu zajištění kvality kompletní výměnou zařízení.