Občas se každému přihodí nepříjemná událost. Pak není nic lepšího než mít pojištění nebo prodlouženou záruku.
Typy pojištění
Prodloužená záruka
Díky prodloužené záruce můžeš být v klidu. Pokud sis nesjednal/a prodloužení záruky při nákupu, můžeš tak učit až do 23 měsíců (11 měsíců u firemního zákazníka) od koupi.
Pro fyzické osoby i firemní zákazníky
Prodloužení lze sjednat na dobu 1 nebo 2 let
Platí následující den od skončení standardní záruky
Certifikát prodloužené záruky je přenosný
Pojištění zařízení
Naše pojištění zaručuje přenositelnost krytí – to znamená, že je jedno, kdo přinese zařízení k opravě. Pojištění se totiž váže na sériové číslo zařízení a ne na konktrétní osobu. Cena pojištění od nás je jedna z nejlepších na trhu. V případě vzniku škody se k ní vyjádříme bez odkladu.
Pro fyzické osoby i firemní zákazníky
Možné zakoupit na 12 nebo 24 měsíců
Kryje: pád, náraz, polití, odcizení a krádež
Certifikát o pojištění je přenosný
Pojištění displeje
Naše pojištění zaručuje přenositelnost krytí – to znamená, že je jedno, kdo přinese zařízení k opravě. Pojištění se totiž váže na sériové číslo zařízení a ne na konktrétní osobu. Cena pojištění od nás je jedna z nejlepších na trhu. V případě vzniku škody se k ní vyjádříme bez odkladu.
Pro fyzické osoby i firemní zákazníky
Možné zakoupit na 12 nebo 24 měsíců
Kryje: mechanickou škodu, která souvisí s běžným použitím věci, kromě úmyslu bez výluk.
Certifikát o pojištění je přenosný
1 / z3
Co dělat v případě škody?
V případě škody je nezbytně nutné pojistnou událost neprodleně nahlásit na webu nebo na telefonním čísle +420 226 289 912. Poté se můžete zastavit na některé z našich prodejen a pojištění vyřídit.
Pojistnou událost nahlaste ihned, jakmile to bude možné.