Pojištění a záruka

Pojištění a prodloužená záruka.

Občas se každému přihodí nepříjemná událost. Pak není nic lepšího než mít pojištění nebo prodlouženou záruku.

  • Prodloužená záruka

    Díky prodloužené záruce můžeš být v klidu. Pokud sis nesjednal/a prodloužení záruky při nákupu, můžeš tak učit až do 23 měsíců (11 měsíců u firemního zákazníka) od koupi.

    • Pro fyzické osoby i firemní zákazníky
    • Prodloužení lze sjednat na dobu 1 nebo 2 let
    • Platí následující den od skončení standardní záruky
    • Certifikát prodloužené záruky je přenosný
  • Pojištění zařízení

    Naše pojištění zaručuje přenositelnost krytí – to znamená, že je jedno, kdo přinese zařízení k opravě. Pojištění se totiž váže na sériové číslo zařízení a ne na konktrétní osobu. Cena pojištění od nás je jedna z nejlepších na trhu. V případě vzniku škody se k ní vyjádříme bez odkladu.

    • Pro fyzické osoby i firemní zákazníky
    • Možné zakoupit na 12 nebo 24 měsíců
    • Kryje: pád, náraz, polití, odcizení a krádež
    • Certifikát o pojištění je přenosný
  • Pojištění displeje

    Naše pojištění zaručuje přenositelnost krytí – to znamená, že je jedno, kdo přinese zařízení k opravě. Pojištění se totiž váže na sériové číslo zařízení a ne na konktrétní osobu. Cena pojištění od nás je jedna z nejlepších na trhu. V případě vzniku škody se k ní vyjádříme bez odkladu.

    • Pro fyzické osoby i firemní zákazníky
    • Možné zakoupit na 12 nebo 24 měsíců
    • Kryje: mechanickou škodu, která souvisí s běžným použitím věci, kromě úmyslu bez výluk.
    • Certifikát o pojištění je přenosný
1 z 3

Co dělat v případě škody?

V případě škody je nezbytně nutné pojistnou událost neprodleně nahlásit na webu nebo na telefonním čísle +420 226 289 912. Poté se můžete zastavit na některé z našich prodejen a pojištění vyřídit.

Pojistnou událost nahlaste ihned, jakmile to bude možné.