Čl. 7. Závěrečná ustanovení
V případě, že klient nesouhlasí s vyřízením reklamace nebo stížnosti, je oprávněn se obrátit na dozorový orgán Společnosti, kterým je Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, Česká republika (www.cnb.cz) nebo mimosoudně řešit spory se Společností u Finančního arbitra podáním podnětu na adresu Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, Česká republika (www.finarbitr.cz) nebo podat žalobu na Společnost u příslušného soudu.
Zaměstnanec a zástupce Společnosti je povinen informovat každého spotřebitele, se kterým jedná, o možnosti podání reklamace/stížnosti, stručně jej seznámit s postupem vyřizování reklamací/stížností a odkázat jej na tento reklamační řád.
Reklamační řád společnosti iStyle CZ s.r.o. je zveřejněn na internetových stránkách.