Servis
Jsme autorizované středisko Apple.
Naši technici vyškolení společností Apple používají zásadně jen originální díly, takže nám v klidu můžeš svěřit všechna svá Apple zařízení.
Více informací



Čistota, co hraje do noty.
Profesionální čištění a údržba všech modelů iPhonu a AirPods teď jen za 350 Kč vč. DPH.
Mac, co dýchá jako první den.
Profesionální čištění a údržba všech modelů Mac
teď jen za 900 Kč vč. DPH.
Vyber si expresní službu. Rezervuj si schůzku.
Naši technici pravidelně provádějí mimozáruční opravy. Volitelně si můžeš tyto opravy vyžádat na základě rezervace termínu za příplatek pouhých 499 Kč. Tímto způsobem tě naši technici přijmou ihned na servisních místech a vyhneš se tak čekání ve frontě.
Naplánuj si schůzkuPřines to k nám
Naše servisní centra
Zkontroluj si naše ceny
Ceník
Objednávka přepravy
Víš, že s námi ani nemusíš opustit pohodlí domova, abychom ti tvé zařízení opravili? Objednej si kurýra, a my se postaráme o zbytek.
Objednat kurýraAktuální vytíženost našich servisních center
To znamená, že naši technici pracují na většině našich servisních míst pod průměrnou zátěží. Bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována v průměru do 1 dne.
Přejít na servisní místa
Práva spotřebitelů a právní průvodce
V záruce nebo mimo záruku? Ale co je to vlastně záruka? Jinými slovy, na jakém právním základě lze zařízení bezplatně opravit?
Náš Průvodce právy spotřebitelů a právními předpisy ti pomůže se v této problematice zorientovat.
Otevřená právní příručka
Tvá zpětná vazba je pro nás důležitá!
Poděl se s námi o své zkušenosti
Napsat hodnocení
Vyber své zařízení!
Ceny mimozáručních oprav si můžeš ověřit, pokud si objednáš servis přímo u společnosti iSTYLE. Pro začátek si vyber kategorii a poté upřesni vyhledávání.
Mac
iPhone
Watch
iPad
AirPods
AppleTV
Poškozené zařízení můžeš přinést k opravě nebo na diagnotstiku do kterékoli z našich prodejen během otevírací doby.
Některé naše prodejny také fungují také jako servisní střediska, kde naši technici mohou nabídnout expresní služby pro některé běžnější opravy. Další informace nalezneš v části Naše služby a můžeš si rezervovat schůzku. Tyto opravy si můžeš vyžádat na základě rezervace schůzky za příplatek pouze 499,- Kč. Pro expresní opravy si prosím rezervuj schůzku.
Naplánuj si schůzkuNavštiv prosím jednu z našich prodejen nebo si objednej kurýrní službu za příplatek pouhých 99 Kč.
Objednávka přepravySpustit nové vyhledávání
Náš servis používá výhradně tovární díly Apple a nástroje a technologie výrobce, takže tvé zařízení bude po opravě splňovat všechny požadavky výrobce. Všem opravám, které provádíme, předchází kompletní prohlídka, kterou v případě opravy poskytujeme zdarma. Pokud se rozhodneš, že si opravu nepřeješ, poplatek za diagnostiku zařízení činí pro zařízení iOS 449,- Kč a 949,- Kč pro zařízení Mac.
Zjisti stav opravy
Prosím, zadej číslo servisní zakázky nebo sériové číslo zařízení.
Práva spotřebitelů a právní průvodce
Záruka a podmínky
Reklamační řád a všeobecné servisní podmínky iSTYLE
Reklamační řád
Všeobecné servisní podmínky
Obsah webu - Pravidla a podmínky
Jednoroční omezená záruka společnosti Apple
Společnost Apple poskytuje uživatelům celosvětovou záruku.
Informace o této záruce nalezneš zde.
Stav této záruky si můžeš ověřit zde.
Programy prodloužení záruky na výměnu a opravy najdeš tady.
Tvé Apple zařízení je u nás v těch nejlepších rukou
Jsme hrdí na to, že jsme autorizovaným poskytovatelem služeb společnosti Apple. To znamená, že tvé zařízení opravíme v souladu s přísnými standardy společnosti Apple a použijeme pouze oficiálně dodávané originální díly a nástroje. Naši servisní technici se účastní vzdělávacího systému společnosti Apple a mají všechny požadované certifikáty. Své zařízení k nám také můžeš přinést pokud je zakoupené jinde, dokonce i z jiné země, všechny opravy budou zaregistrovány v globálním systému společnosti Apple.
Komplexní kontrola zařízení iOS a Mac pro pojištění po nákupu
Pokud sis u nás zakoupil zařízení a chceš jej pojistit do 6 měsíců od zakoupení, bude třeba povinná prohlídka.
Jak si můžeš naplánovat termín prohlídky?
- Klikni na tlačítko ,,Rezervovat schůzku".
- V části ,,Zvol kategorii" vyber možnost ,,Komplexní prohlídka zařízení iOS a Mac pro pojištění", kde podrobně popíšeme postup prohlídky. 3. Přihlas se ke svému účtu nebo se rezervuj jako host.
- Přihlas se ke svému účtu nebo rezervuj jako host.
- Zadej potřebné osobní údaje a podrobnosti o svém zařízení.
- Naplánuj si schůzku.
Výměna baterie iPhonu
Náklady na výměnu baterie se liší v závislosti na typu tvého iPhonu. Přesné náklady najdeš v části ceny
Naši technici pracují pouze s továrními díly a nástroji dodanými výrobcem. Díky tomu nemusíš po opravě svého zařízení dělat kompromisy, protože bude splňovat všechny požadavky stanovené výrobcem.
Nová baterie bude v systému výrobce přiřazena ke tvému zařízení a vyladěna na míru, ale některé modely mohou vyžadovat několik nabíjecích cyklů, než je systém dokonale rozpozná.
Vezmi prosím na vědomí, že v případě výměny baterie můžeme zaručit pouze správnou funkci originálních továrních dílů po výměně (zařízení pro výměnu baterie byla kalibrována výrobcem na originální díly). To znamená, že pokud již byl např. vyměněn displej tvého zařízení a nejedná se o originální díl Apple, nemůžeme převzít odpovědnost za případné vady displeje po výměně baterie ve tvém zařízení.
Výměna displeje iPhonu
Náklady na výměnu displeje se liší v závislosti na typu vašeho iPhonu. Přesné náklady najdeš v položce nabídky Ceny.
Naši technici pracují pouze s továrními díly a nástroji dodanými výrobcem. Díky tomu nemusíš po opravě tvého zařízení dělat kompromisy, protože bude splňovat všechny požadavky stanovené výrobcem.
Nový displej bude v systému výrobce přiřazen ke tvému zařízení a bude naučen na tvůj iPhone, aby všechny jeho funkce fungovaly bez výjimky.
Čištění / údržba vnitřních částí počítače Mac
Poplatek: 1 099 Kč
Naši technici tvé zařízení pečlivě vyčistí, odstraní prach a v závislosti na modelu* vymění starou termální pastu.
Tuto údržbu je dobré provádět každoročně, aby se zařízení pravidelně nepřehřívalo a předčasně neopotřebovávalo.
Úplná kontrola zařízení iOS a Mac
Pokud chceš koupit nebo prodat použité zařízení, nebo jen chceš zjistit, zda tvé zařízení funguje správně ještě před vypršením záruky, určitě se vyplatí nechat zařízení podrobit úplné kontrole. Naši technici provedou kompletní diagnostiku podle typu zařízení prostřednictvím systému společnosti Apple. Výsledek kontroly je rovněž zaznamenán v systému Apple pod sériovým číslem zařízení, stejně jako ve zprávě o výsledku kontroly. Pokud se objeví rozdíl v provozních parametrech, samozřejmě tě na něj upozorníme a nabídneme řešení k nápravě.
Přeinstalace operačního systému
Poplatek: 999 Kč
Naši technici odstraní celý obsah úložiště zařízení a nainstalují do něj nový, dosud neaktivovaný operační systém. Zařízení vrátíme do stavu softwaru, v jakém bylo při prvním zapnutí počítače. Poté stačí vytvořit nový uživatelský profil a je to!
Naši kolegové vždy nainstalují správnou verzi systému pro váš počítač. Pokud je pro vás důležité používat určitou verzi systému kvůli speciálnímu softwarovému prostředí, informujte o tom naše kolegy, až nám budete zařízení přenechávat.
Hygienické čištění - údržba zařízení AirPods a zařízení iOS
Při správné údržbě bude váš výrobek dlouho a správně fungovat. Nečistoty, skvrny mohou způsobit problém iPhonu, iPadu a u hygienických produktů (sluchátka, AirPods) je obzvláště důležité udržovat zařízení v čistotě, protože zanedbáním se může vytvořit atraktivní prostředí pro viry a bakterie. Čištění musí být samozřejmě profesionální a šetrné, protože nesprávné čištění může způsobit trvalé, fatální poškození zařízení.
Čištění zařízení svěřte pouze odborníkovi, objednejte se na rychlé vyčištění, abyste měli jen 30 minut života bez svého zařízení!
Důležité upozornění!
Poškozené zařízení k nám můžeš přinést k opravě nebo diagnostice do kterékoli naší prodejny během otevírací doby.
Praha | Palladium
Vytíženost - Průměrná*
Naše prodenja v Palladiu funguje také jako servisní středisko. Zde mohou naši technici provést expresní opravu během několika hodin. Tyto mimozáruční opravy jsou závislé na dostupnosti dílů a jsou dostupné pouze po rezervaci schůzky provedené online.
* To znamená, že bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována během 1-3 pracovních dnů.
Otevírací doba obchodu
Po - Ne: 9 - 21 h
Praha | Masaryčka
Vytíženost - Průměrná*
Naše prodenja na Masaryčce funguje také jako servisní středisko. Tady mohou naši technici provést expresní opravu během několika hodin. Tyto mimozáruční opravy jsou závislé na dostupnosti dílů a jsou dostupné pouze po rezervaci schůzky provedené online.
* To znamená, že bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována během 1-3 pracovních dnů.
Otevírací doba obchodu
Po - Pá: 9 - 19 h
So - Ne: 10 - 18 h
Praha | Centrum Černý Most
Vytíženost - Nízká*
Naše prodenja na Černém Mostě funguje také jako servisní středisko. Tady mohou naši technici provést expresní opravu během několika hodin. Tyto mimozáruční opravy jsou závislé na dostupnosti dílů a jsou dostupné pouze po rezervaci schůzky provedené online.
* To znamená, že bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována během 1-3 pracovních dnů.
Otevírací doba obchodu
Po - Ne: 9 - 21 h
Praha | Westfield Chodov
Vytíženost - Nadprůměrná*
Naše prodenja na Chodově funguje také jako servisní středisko. Tady mohou naši technici provést expresní opravu během několika hodin. Tyto mimozáruční opravy jsou závislé na dostupnosti dílů a jsou dostupné pouze po rezervaci schůzky provedené online.
* To znamená, že bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována během 1-3 pracovních dnů.
Otevírací doba obchodu
Po - Ne: 9 - 21 h
Brno | Galerie Vaňkovka
Vytíženost - Průměrná*
Naše prodenja ve Vaňkovce funguje také jako servisní středisko. Tady mohou naši technici provést expresní opravu během několika hodin. Tyto mimozáruční opravy jsou závislé na dostupnosti dílů a jsou dostupné pouze po rezervaci schůzky provedené online.
* To znamená, že bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována během 1-3 pracovních dnů.
Otevírací doba obchodu
Po - So: 9 - 21 h
Ne: 10 - 20 h
Ostrava | Avion
Vytíženost - Nízká*
Naše prodenja v Avionu funguje také jako servisní středisko. Tady mohou naši technici provést expresní opravu během několika hodin. Tyto mimozáruční opravy jsou závislé na dostupnosti dílů a jsou dostupné pouze po rezervaci schůzky provedené online.
* To znamená, že bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována během 1-3 pracovních dnů.
Otevírací doba obchodu
Po - Ne: 9 - 21 h
Často kladené otázky
Která zařízení iSTYLE servisuje?
Náš servis je autorizovaným poskytovatelem služeb společnosti Apple, můžeš se na nás obrátit s jakýmkoli svým Apple (i Beats) produktem, nicméně se speciálními zařízeními prodávanými v některých regionech ti nemusíme být schopni pomoci. Může se jednat o jakýkoli produkt Apple, který se v Česku neprodává prostřednictvím oficiální distribuce.
Jakýkoli výrobek, který není prodáván společností iSTYLE, lze opravit pouze za podmínek stanovených výrobcem.
Kde servisovat zařízení, které jsem zakoupil u iSTYLE a nejsou Apple?
Výrobek zakoupený u společnosti iSTYLE můžeš také vrátit do našich prodejen za účelem servisu nebo výměny jiných výrobků než Apple - my jej za tebe odešleme do značkového servisního střediska.
V případě produktů Apple je můžeš odevzdat v kterékoli z našich prodejen a také u spousty kvalifikovaných poskytovatelů servisních služeb po celém světě.
Jak mohu předat zařízení k opravě?
Své zařízení můžeš předat ve kterékoli z našich prodejen v pracovní době a v případě produktů Apple a Beats jej můžeš také nechat zaslat kurýrem prostřednictvím našeho formuláře. Jen ber prosím na vědomí, že balíčky zaslané jiným způsobem (od jiné kurýrní služby) nepřijímáme.
Jak dlouho trvá oprava?
Doba trvání opravy je přibližně 3-8 pracovních dnů v závislosti na závadě. Výrobce provádí pouze některé opravy ve svém vlastním evropském servisním středisku a může si vyžádat opravu jakéhokoli zařízení náhodně. Doba opravy v servisním centru společnosti Apple je o něco delší kvůli přepravě.
Jak dlouho budu bez svého zařízení?
Průměrná doba trvání opravy je 3-8 pracovních dnů, během nichž musí zařízení zůstat v našem servisu. Protokol o opravě neumožňuje vydání žádného výrobku od zahájení opravy až do dokončení testů funkčnosti.
Co mám udělat, než zařízení předám k opravě?
Příprava zařízení
Před tím, než se vydáš do servisního centra, nebo než k nám své zařízení odešleš, je dobré sebe a své zařízení připravit. Zajistíš tak hladký a rychlý průběh zpracování servisní zakázky. Zjisti jak připravit iPhone, iPad nebo iPod touch, jak Apple Watch a jak Mac. Zkontroluj prosím, jestli je k dispozici aktualizace softwaru, a případně ji nainstaluj. Některé diagnostiky a konfigurace od výrobce totiž nemusí se starší verzí systému fungovat správně.
Stav zařízení
Odstraň ze svého zařízení vše co na něj nepatří a o co bys nechtěl přijít, jako například nalepovací platební karty a další doplňky. Mohou bránit otevření zařízení a provedení diagnostiky a pokud dojde k opravě formou výměny, vše se odesílá zpět k výrobci a není pak již možné je získat zpět.
Záloha
Své zařízení si průběžně zálohuj, a to nejen před předáním do servisu. Zjisti jak lze zálohovat iPhone, iPad a iPod touch, jak Apple Watch a jak zálohovat svůj Mac.
Zabezpečení
Důležité je na zařízení vypnout zámek aktivace, resp. službu Find My (Najít). Bez vypnutí této funkce není možné zařízení diagnostikovat a opravit. U zařízení s iOS 17.3 a vyšší je zapotřebí vypnout funkci Ochrana odcizeného zařízení.
Zjisti jak vypnout tuto službu na iPhone, iPad a iPod touch, jak na Apple Watch a jak na Macu.
Pokud se ti to nepodaří funkci Najít vypnout, můžeš se obrátit na Apple.
Pokud se ti to nepodaří, můžeš získat pomoc na adrese https://www.apple.com/contact/
Co si mám vzít s sebou k reklamaci?
Vadný výrobek a pokud možno kopii faktury. Ačkoli není vždy nutné fakturu předkládat, společnost Apple ji může v některých případech vyžadovat. Některé administrativní úkony (např. spotřebitelské právo) lze vyřídit pouze na základě faktury. Pokud přineseš fakturu, máš zaručeno, že ti poskytnenme nejlepší možné podmínky opravy a celý proces se tak urychlí.
S sebou přineseš pouze vadné zařízení. K opravě není nutné předkládat příslušenství nebo krabici zařízení.
V případě problému s nabíjením nebo baterií je nutné předložit také nabíječku používanou se zařízením. U příslušenství bez sériového čísla (sluchátka, kabel atd.) je vyžadováno sériové číslo výrobku, který je s ním používán.
Jaký je přesný postup opravy?
Jako autorizovaný servisní partner provádíme každý krok našich kontrol a oprav podle jasně daných postupů výrobce. Servisní postup společnosti Apple vyžaduje, aby výrobce zařízení otestoval pomocí testovacího softwaru, který odhalí hardwarové závady. Společnost Apple provede pouze určité opravy ve svém vlastním evropském servisním středisku a může si vyžádat opravu libovolného zařízení v tomto středisku namátkově.
Pokud testy výrobce diagnostikují hardwarovou závadu, bude zařízení opraveno náhradním dílem nebo v některých případech vzhledem ke kompaktnosti zařízení a z důvodu zajištění kvality kompletní výměnou zařízení.
Zapůjčení zařízení po dobu opravy
Pro zákazníky, kteří mají své zařízení v servisu a potřebují po dobu opravy náhradní, nabízíme možnost zápůjčky. Při zapůjčení je požadována hotovostní záloha ve výši ceny vybraného zařízení včetně DPH, která bude vrácena při ukončení zápůjčky. Doporučujeme si před zadáním opravy ověřit dostupnost zápůjčních zařízení na konkrétní prodejně. Ceny zápůjčky na den najdeš v našem ceníku.