iSTYLE B2B: Doporučený hardware pro obchodní tým

    Firmy v dnešní době nabízí svým zaměstnancům zařízení hned několika možnými způsoby. Většina společností má dopředu stanovený budget, seznam povolených výrobců a zaměstnanec si musí vybrat. Stále častěji také firmy dávají zaměstnancům na výběr mezi operačními systémy Windows a macOS / Android a iOS. Tou další možností (nikoli poslední) je tzv. BYOD (Bring Your Own Device) — nechají zaměstnance pracovat na jejich osobních zařízeních, pokud chtějí.

    Všechny výše uvedené varianty mají své výhody i nevýhody, záleží jednotlivě na každé společnosti. Vždy je však důležité vybrat hardware podle typu práce, kterou bude daný zaměstnanec vykonávat, aby ho např. slabý výkon stroje nezdržoval při práci, nebo slabá výdrž na baterii neumožnila pracovat mimo kancelář.

    Jaké Apple produkty vybrat pro obchodníky?

    Máte-li ve firmě správného obchodníka a my věříme že ano, většinu času ho nevidíte v kanceláři. Najdete ho na cestách, na schůzkách, popřípadě mezi schůzkami v kavárně, kde pro klienty zpracovává nabídky, objednávky a doplňující informace. Část své pracovní doby samozřejmě tráví i v kanceláři, kde si např. plánuje aktivity na další pracovní týden.

    MacBook do terénu

    Ideální Mac na cesty je rozhodně MacBook Air. Apple v roce 2018 totiž po dlouhé době představil aktualizovaný model, který kromě nových a výkonnějších komponent přinesl také Retina displej — díky němu je text a obraz dokonale ostrý.

    Přidáme-li k tomu výdrž na baterii až 12 hodin + bezpečností prvek ve formě Touch ID, máme k dispozici ideální nástroj pro každého, kdo hodně cestuje a potřebuje dlouho pracovat bez připojení k zásuvce. Aby toho nebylo málo, tento MacBook váží 1,25kg, takže ani nevíte, že ho máte v batohu, či brašně.

    Doporučení: Pro uživatele, kteří mají v jednu chvíli otevřeno několik aplikací, nebo záložek v prohlížeči, doporučujeme připlatit si za 16GB operační paměť. Úložiště je individuální záležitost, ale jelikož není možné později navýšit, doporučujeme alespoň 256GB.

    iPad na schůzky

    Určitě není nezbytně nutné k MacBooku pořizovat iPad, nicméně hlavní výhodou pro zaměstnance v terénu je, že si vlastně prodlouží výdrž baterie MacBooku. Jakmile si totiž obchodník připraví všechny potřebné materiály ke schůzce dopředu, může u klienta vše prezentovat právě z iPadu a MacBook nechat v brašně. Pokud navíc potřebuje klientovi na schůzce něco ukázat, je mnohem pohodlnější dát mu do ruky právě iPad.

    Doporučení: Doporučujeme jít cestou klasického iPadu 10.2” (7.generace), který je pro tyto účely naprosto dostačující. Varianta Wifi + Cellular se navíc postará o neustálé připojení k internetu, takže není potřeba vyhledávat místa s veřejnou Wi-Fi. Kapacita stejně jako u MacBooku je individuální, ale 32GB na dokumenty a běžné aplikace postačí.

    iPhone a AirPods Pro

    Výběr správného iPhonu je individuální záležitost. Vzhledem k tomu, že existuje několik forem financování pro firmy, nemusí být cena až tak rozhodujícím faktorem. Mnohem důležitější je bezesporu osobní preference a stáří daného modelu. Kvůli zajištění kompatibility systému a aplikací však doporučujeme pořizovat vždy nejnovější / aktuální modely.

    Máme MacBook, iPad, iPhone a co takhle bezdrátová sluchátka? Lidé, kteří často telefonují, určité ocení Apple AirPods. Nejen že je pak nebolí ruce po celodenním držení telefonu u ucha, ale také mají při hovorech volné ruce a mohou si např. zapisovat důležité informace.

    Souhrn doporučených produktů:

    Nakupujete do firmy? Kontaktujte nás.

    Naše B2B oddělení pomáhá firmám a organizacím růst již přes 10 let. Naším cílem je zlepšit chod vašich společností a pomoci vám tak soustředit se na jiná důležitá témata týkající se vašeho firemního byznysu. Dodáním kvalitního hardwaru a jeho případnou správou vám usnadňujeme firemní provoz.

    Kontaktovat B2B