Jsme autorizované středisko Apple.
Naši technici vyškolení společností Apple používají originální díly Apple, takže nám můžete svěřit všechna svá zařízení Apple.
Více informací
Přineste to k nám
Naše servisní centra
Vyberte si expresní službu. Rezervujte si schůzku.
Naši technici pravidelně provádějí mimozáruční opravy. Volitelně si můžete tyto opravy vyžádat na základě rezervace termínu za příplatek pouhých 499 Kč. Tímto způsobem vás naši technici přijmou ihned na servisních místech a vyhnete se tak čekání ve frontě.
Naplánujte si schůzku
Objednávka přepravy
Věděli jste, že nemusíte opustit svůj domov, abyste měli své zařízení opraveno? Objednejte si kurýra, a my se postaráme o zbytek.
Objednat kurýra
Zkontrolujte naše ceny
Zkontrolujte naše ceny
Aktuální vytížení našich servisních center
To znamená, že naši technici pracují na většině našich servisních míst při průměrném zatížení. Bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována v průměru do 1-3 dnů.
Přejít na servisní místa
Kontaktujte nás!
Práva spotřebitelů a právní průvodce
V záruce nebo mimo záruku? Ale co je to vlastně záruka? Jinými slovy, na jakém právním základě lze
zařízení bezplatně opravit?
Náš Průvodce právy spotřebitelů a právními předpisy vám pomůže se v této problematice zorientovat.
Otevřená právní příručka
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá!
Poděl se s námi o své zkušenosti prosím.
Napsat hodnocení
Často kladené otázky
Jakýkoli výrobek, který není prodáván společností iSTYLE, lze opravit pouze za podmínek stanovených výrobcem.
V případě produktů Apple je můžete odevzdat v kterékoli z našich prodejen a také u spousty kvalifikovaných poskytovatelů servisních služeb po celém světě.
U iPhonů, iPadů, hodinek Apple Watch a počítačů Mac je třeba vypnout funkci Najít moje podle následujících pokynů a odebrat zařízení z účtu iCloud.
U hodinek Apple Watch je také třeba vypnout aktivační zámek, nápovědu najdete na tomto odkazu.
Pokud se vám to nepodaří, můžete získat pomoc na adrese https://www.apple.com/contact/
S sebou přineste pouze vadné zařízení. K opravě není nutné předkládat příslušenství nebo krabici zařízení.
V případě problému s nabíjením nebo baterií je nutné předložit také nabíječku používanou se zařízením. U příslušenství bez sériového čísla (sluchátka, kabel atd.) je vyžadováno sériové číslo výrobku, který je s ním používán.
V případě chyby ovlivňující fungování softwaru můžeme potřebovat heslo zařízení, přístupový kód nebo uživatele, u kterého můžeme chybu otestovat.
Pokud testy výrobce diagnostikují hardwarovou závadu, bude zařízení opraveno náhradním dílem nebo v některých případech vzhledem ke kompaktnosti zařízení a z důvodu zajištění kvality kompletní výměnou zařízení.