Jsme autorizované středisko Apple.

Naši technici vyškolení společností Apple používají originální díly Apple, takže nám můžete svěřit všechna svá zařízení Apple.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Přineste to k nám

Waypoint Waypoint

Naše servisní centra

Vyberte si expresní službu. Rezervujte si schůzku.

Naši technici pravidelně provádějí mimozáruční opravy. Volitelně si můžete tyto opravy vyžádat na základě rezervace termínu za příplatek pouhých 499 Kč. Tímto způsobem vás naši technici přijmou ihned na servisních místech a vyhnete se tak čekání ve frontě.

Naplánujte si schůzku

Objednávka přepravy

Věděli jste, že nemusíte opustit svůj domov, abyste měli své zařízení opraveno? Objednejte si kurýra, a my se postaráme o zbytek.

Objednat kurýra

Zkontrolujte naše ceny

Zkontrolujte naše ceny

Aktuální vytížení našich servisních center

To znamená, že naši technici pracují na většině našich servisních míst při průměrném zatížení. Bez objednání budou nově příchozí zařízení zkontrolována v průměru do 1-3 dnů.

Kontaktujte nás!

Call Center icon
Q&A icon

Máte otázku?

Podívejte se na naše nejčastější dotazy, a pokud tam nenajdete odpověď, zavolejte nám!

Práva spotřebitelů a právní průvodce

V záruce nebo mimo záruku? Ale co je to vlastně záruka? Jinými slovy, na jakém právním základě lze zařízení bezplatně opravit?

Náš Průvodce právy spotřebitelů a právními předpisy vám pomůže se v této problematice zorientovat.

Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá!

Poděl se s námi o své zkušenosti prosím.

Často kladené otázky

Které zařízení iSTYLE servisuje?
Náš servis je autorizovaným poskytovatelem služeb společnosti Apple, můžete se na nás obrátit s jakýmkoli svým produktem Apple nebo Beats, nicméně se speciálními zařízeními prodávanými v některých regionech vám nemusíme být schopni pomoci. Může se jednat o jakýkoli produkt Apple, který se v Česku neprodává prostřednictvím oficiálního kanálu.

Jakýkoli výrobek, který není prodáván společností iSTYLE, lze opravit pouze za podmínek stanovených výrobcem.
Kde servisovat zařízení, které jsem zakoupil u iSTYLE a nejsou Apple?
Výrobek zakoupený u společnosti iSTYLE můžete také vrátit do našich prodejen za účelem servisu nebo výměny jiných výrobků než Apple a my jej odešleme do značkového servisního střediska.

V případě produktů Apple je můžete odevzdat v kterékoli z našich prodejen a také u spousty kvalifikovaných poskytovatelů servisních služeb po celém světě.
Jak mohu předat zařízení k opravě?
Své zařízení můžete předat v kterékoli z našich prodejen v pracovní době a v případě produktů Apple a Beats jej můžete také zaslat kurýrem prostřednictvím našeho formuláře. Je však důležité si uvědomit, že balíčky zaslané jiným způsobem nebudeme moci přijmout od žádné kurýrní služby.
Jak dlouho trvá oprava?
Doba trvání opravy je přibližně 3-8 pracovních dnů v závislosti na závadě. Měli byste si uvědomit, že výrobce provádí pouze některé opravy ve svém vlastním evropském servisním středisku a může si vyžádat opravu jakéhokoli zařízení náhodně. Doba opravy v opravárenském centru společnosti Apple je o něco delší kvůli přepravě.
Jak dlouho budu bez svého zařízení?
Průměrná doba trvání opravy je 3-8 pracovních dnů, během nichž musí zařízení zůstat v našem servisu. Protokol o opravě neumožňuje vydání žádného výrobku od zahájení opravy až do dokončení testů.
Co mám udělat, než zařízení předám k opravě?
Než předáte své zařízení k provedení servisních služeb, musíte provést několik kroků k ochraně svých dat, například vytvořit zálohu a vypnout funkci Najít můj iPhone. Měli byste také najít fakturu potvrzující váš nákup.

U iPhonů, iPadů, hodinek Apple Watch a počítačů Mac je třeba vypnout funkci Najít moje podle následujících pokynů a odebrat zařízení z účtu iCloud.

U hodinek Apple Watch je také třeba vypnout aktivační zámek, nápovědu najdete na tomto odkazu.

Pokud se vám to nepodaří, můžete získat pomoc na adrese https://www.apple.com/contact/
Co si mám vzít s sebou k reklamaci?
Vadný výrobek a pokud možno kopii faktury. Ačkoli není vždy nutné fakturu předkládat, společnost Apple ji může v některých případech vyžadovat. Některé administrativní úkony (např. spotřebitelské právo) lze vyřídit pouze na základě faktury. Pokud přinesete fakturu, můžete si být jisti, že vám poskytnenme nejlepší možné podmínky opravy a celý proces se tak urychlí.

S sebou přineste pouze vadné zařízení. K opravě není nutné předkládat příslušenství nebo krabici zařízení.

V případě problému s nabíjením nebo baterií je nutné předložit také nabíječku používanou se zařízením. U příslušenství bez sériového čísla (sluchátka, kabel atd.) je vyžadováno sériové číslo výrobku, který je s ním používán.

V případě chyby ovlivňující fungování softwaru můžeme potřebovat heslo zařízení, přístupový kód nebo uživatele, u kterého můžeme chybu otestovat.
Jaký je přesný postup opravy?
Jako autorizovaný servisní partner provádíme každý krok našich kontrol a oprav podle jasně daných postupu výrobce. Servisní postup společnosti Apple vyžaduje, aby výrobce zařízení otestoval pomocí testovacího softwaru, který odhalí hardwarové závady. Společnost Apple provede pouze určité opravy ve svém vlastním evropském servisním středisku a může si vyžádat opravu libovolného zařízení v tomto středisku namátkově.

Pokud testy výrobce diagnostikují hardwarovou závadu, bude zařízení opraveno náhradním dílem nebo v některých případech vzhledem ke kompaktnosti zařízení a z důvodu zajištění kvality kompletní výměnou zařízení.