Jak reklamovat zboží

Produkty Apple a Beats

Produkty značky Apple je možné reklamovat na kterékoli z našich prodejen. K reklamaci je nutné přinést vadné zboží spolu s jeho příslušenstvím, se kterým bylo dodáno, a fakturu* od jeho nákupu ve fyzické či elektronické podobě.

V případě, že nemáte možnost se za námi zastavit osobně, je možné zaslat žádost o svoz reklamace prostřednictvím formuláře na dpd.cz/istylecz. Nezapomeňte přiložit i fakturu s vyplněným reklamačním formulářem (.docx, .pdf)

Produkty značky Apple lze u nás reklamovat i v případě, že nebyly zakoupeny u naší společnosti. V případě zařízení od operátora je reklamace možná pouze v 1. roce, a to se souhlasem s možným porušením smluvních podmínek operátora, a tím i s možnou ztrátou 2. roku záruky.

Ostatní produkty (jiný výrobce než Apple a Beats)

Produkty jiné značky než Apple a Beats lze reklamovat na kterékoli z našich prodejen. K reklamaci je nutné přinést vadné zboží spolu s jeho příslušenstvím, se kterým bylo dodáno, a fakturu* od jeho nákupu ve fyzické či elektronické podobě.

V případě, že nemáte možnost se za námi zastavit osobně, je možné nám vadný produkt spolu s vyplněným reklamačním formulářem (.docx, .pdf) a fakturou zaslat na adresu:

iSTYLE CZ s.r.o.
Revoluční 1003/3
Praha 11000

Produkty jiné značky než Apple je možné u nás reklamovat pouze v případě, že byly zakoupeny u nás.

Kontakt

E-mail: servis@istyle.cz
Telefon: 234 768 234
Prodejny: istyle.cz/prodejny

Další odkazy

Reklamační řád: istyle.cz/reklamacni-rad
Všeobecné obchodní podmínky: istyle.cz/vseobecne-obchodni-podminky
Reklamační formulář: .docx, .pdf

*V případě, že bylo zboží zakoupeno u naší společnosti a jste u nás registrovaným zákazníkem, je možné požádat o dohledání faktury kolegy na našich prodejnách.