iSTYLE HOME

Zajistíme vaší firmě vše
potřebné pro práci na dálku.

Aktuální situace si často vyžaduje firemní režim “home office”, kdy zaměstnanci pracují nebo v budoucnu budou muset pracovat z domova. Chceme vám v této situaci pomoci jak jen je to možné a nabídnout nejen zařízení, ale i kvalitní IT podporu.

Všechny službyKdo jsmeCo dělámeProč my

Podpora pro zaměstnance

Ve spolupráci s naší partnerskou firmou wefree, jsme připraveni vaší společnosti pomoci s veškerými technickými požadavky, které mohou bránit práci z domova. Pomůžeme s připojením k internetu (včetně dodání LTE modemů), vzdáleným přístupem přes VPN, systémovou a aplikační podporou a s nastavením a správou cloudových služeb.

Mám zájem

Jsme připraveni se vzdáleně připojit k vašim zaměstnancům a pomoci s nastavením všeho potřebného pro práci z domova. Nabízíme také vzdálený monitoring a údržbu serverů, helpdesk systém pro rychlejší a snadnější komunikaci.

Podpora pro IT oddělení

Kromě toho, že pomůžeme zaměstnancům, rádi poskytneme volné kapacity také vašemu technickému oddělení. V této době mají určitě spoustu práce a nemusí ve všech případech zvládat odbavovat všechny požadavky. Proto jsme připraveni prázdné místo zaplnit a pomoci jak jen to bude možné.

Mám zájem

Servery a síťová infrastruktura • Maily, hosting a cloudové služby • Internetové připojení a VPN Cloudové a webové služby • CRM a aplikační podpora • Datová úložiště • iOS a macOS podpora

Výuka z domova

V našem B2B portálu naleznete, kromě jiného také výukovou sekci, kde na vás čekají videa, články, návody a postupy. Obsah je neustále aktualizovaný a je pravidelně doplňován o nové materiály z jiných oblastí, než jen z Apple prostředí. Jsme připraveni také uspořádat pro vaše zaměstnance online školení přes platformu Cisco WebEx.

Mám zájem

Máme k dispozici lektory nejen na Apple produkty, ale také na kancelářské aplikace, grafické programy, marketing a time management. Uspořádáme školení i na základě vašeho zadání a požadavků, včetné tvorby interních výukových materiálů.

Tvorba obsahu na míru

Výukový portál můžeme připravit pro vás a váš druh podnikání. Na vámi dodané doméně spustíme celý systém na online vzdělávání, včetně tvorby obsahu. Máte-li nějaké interní informace, které chcete sdělit svým zaměstnancům, jednoduše si je nahrajete do portálu a zaměstnanci obsah po přihlášení uvidí. Výsledkem je váš vlastní portál s logem společnosti, přístupný všem zaměstnancům odkudkoliv.

Mám zájem

Celý portál můžeme zprovoznit pod vaší vlastní doménou, která může vypadat například takto: app.nazevfirmy.cz. Celý portál je navíc plně responzivní, takže ho uživatelé mohou používat na jakémkoliv zařízení (počítač, mobil a tablet).

Aplikace a komunikace

Výběr správných aplikací a komunikace je základem efektivní práce z domova. V případě potřeby jsme schopni pomoci s výběrem vhodných aplikací, nastavení potřebných funkcí a zprovoznění komunikačních nástrojů. Díky nástrojům, jako jsou např. iMessage, Facetime, Slack, Trello, WhatsApp, apod. můžete dnes komunikovat kdekoliv a odkudkoliv.

Mám zájem

Výkaz práce, sdílení dat, CRM systémy a zabepečená komunikace. S tím vším jsme schopni pomoci a vše správně nastavit. Jsme partnery několika renomovaných značek v technologickém světě a díky tomu k vám dokážeme doručit potřebnou kvalitu.

Hardware

Připravili jsme doporučenou hardwarovou výbavu pro práci z domova, kterou nabízíme podle typu práce. Máme připraveno několik produktů, které můžeme zaměstnancům poslat s předem nastavenými aplikacemi a funkcemi. Budete-li potřebovat tablet, máme iPady.

Mám zájem

Díky správně zvoleným nástrojům vám usnadníme firemní provoz v době, kdy musí všichni zaměstnanci pracovat z domova.

Petr Mára je v tom s námi

"Pomáhám s chytrým a produktivnějším používáním technologií. Jsem trenér s certifikací Apple a v rámci Evropy a Asie vystupuji jako řečník na konferencích zaměřených na iPhone a iPad. Tvořím obsah - od prezentací přes Instagram až po Youtube. Usiluji o kvalitu."

Mám zájem

Kdo jsme

Jsme Apple Prémiový prodejce s nejdelší tradicí na trhu. Naše B2B oddělení pomáhá růst vašim firmám a organizacím již přes 10 let.

Naším cílem je zlepšit chod vašich společností a pomoci vám tak soustředit se na jiná důležitá témata týkající se vašeho firemního businessu. Dodáním kvalitního hardware a jeho případnou správou vám usnadňujeme firemní provoz.

Nabídneme vám zkušenosti

Za více než 10 let naší existence jsme pomohli více než 100 korporacím, do kterých průběžně dodáváme dlouhodobá řešení a více než 1 000 firmám ve středním segmentu, kde pomáháme jak s dodáním, tak s integrací.

Co je pro nás důležité

Navrhnout pro vás optimální řešení nebo jeho případné možnosti.

Pomoci vám s kompletní organizací zakázky tak, aby vše bylo rychlé, efektivní a pro vás bez starostí.

Poskytnout vám podporu v začátcích i v pozdějším provozu. S námi na to nejste sami.

Náš tým

Matyáš Rezek

Matyáš Rezek

Sales manager

(+420) 732 330 029

rezek@istyle.cz

Vedoucí oddělení B2B pro spolupráci s firemními zákazníky a vzdělávacími institucemi

Pavel Nagy

Pavel Nagy

Key account manager

(+420) 734 434 962

nagy@istyle.cz

Obchodní poradce pro velké společnosti a korporátní klientelu

Milan Pagáč

Milan Pagáč

Key account manager

(+420) 727 937 995

pagac@istyle.cz

Obchodní poradce pro velké společnosti a korporátní klientelu

Michal Špiroch

Michal Špiroch

Key account manager

(+420) 724 695 605

spiroch@istyle.cz

Obchodní poradce pro velké společnosti a korporátní klientelu

Janatka

Jaroslav Janatka

B2B operation specialist

-

janatka@istyle.cz

Janko

Radek Janko

B2B system engineer

(+420) 608 564 456

janko@istyle.cz

Poradíme vám po telefonu

Záleží nám na tom, abyste se naučili Apple systém používat co nejlépe. Nebojte se nás tedy zeptat i dodatečně, pokud máte nějaký dotaz nebo si s něčím nevíte rady. Jsme zde pro vás, abychom pomohli. Jedině tak, se naučíte bez zábran využívat všechny úžasné funkce ekosystému Apple a usnadníte si firemní provoz. I my jsme jednou začínali.

Zaučíme vaše zaměstnance

Vašim zaměstnancům pomůžeme formou zaškolení v rychlé adaptaci nový Apple produkt. Máme certifikované lektory, kteří naučí vaše manažery efektivně využívat Apple aplikace vzájemně mezi sebou tak, že jim usnadní práci a ulehčí jejich náročný den.

Školení umíme zajistit jak v našich prostorech, tak interně u vás.

Vybereme vhodné produkty

Na základě vašich firemních potřeb zajistíme jak klasické, tak speciální konfigurace, které potřebujete pro správný výkon zaměstnanců. Konfigurace je možné kombinovat dle potřeb jednotlivých pracovních pozic.

Kromě klasického hardwaru pro vás zajistíme také příslušenství včetně krycích skel, obalů, auto nabíječek za zvýhodněných podmínek.

Postaráme se o vás

Jsme autorizovaným servisem Apple produktů. Máme tým certifikovaných odborníků s praxí. Díky tomu poskytujeme rychlý a vysoce kvalitní servis v případě, že se s vaším Apple zařízením něco nečekaného stane. Dvě z našich servisních center mají pro rok 2019 prestižní ocenění APASP. (Apple Premium Authorized Service Provider) Toto ocenění získávají pouze ta servisní střediska, která soustavně zajišťují maximální spokojenost zákazníků a nabízí tu nejvyšší kvalitu servisu.

O vaše zařízení se rádi postaráme

Pomocí Mobile Device Managenet (MDM) vám pomůžeme s hromadným nastavením a správou všech iOS zařízení ve vaší firmě. MDM umožní vašemu IT oddělení mít pod kontrolou zabezpečení a obsah zařízení, které používají vaši zaměstnanci. Vaše IT oddělení v používání MDM proškolíme a budeme vám nápomocni při prvotním nastavování.

Všechna zařízení pro vás nastavíme

Aby byl celý přechod hladký, rádi pro vás nové Apple produkty kompletně nastavíme tak, aby je vaši zaměstnanci už jen vybalili a mohli je ihned začít používat. Díky tomu zrychlíte provoz a ušetříte čas vašich pracovníků, kteří nebudou vystaveni stresu z instalací místo aby plnili své pracovní povinnosti.

S námi máte jistotu

Apple produkty jsou kvalitní, vydrží mnoho let a navíc skvěle vypadají díky nadčasovému designu. Co ale, pokud se stane něco nečekaného? Krádež, neúmyslné poškození, porucha po záruční době. V denním i firemním provozu se děje mnoho nečekaných událostí. Vylitá káva nebo zapomenutý počítač v autě mluví za vše. Proto pro vás rádi zařídíme i Pojištění proti odcizení nebo nechtěnému poškození, případně možnost Prodloužené záruky až na 3 roky.

Půjčíme vám naše zařízení

Nejste si jistí, které zařízení bude reálném provozu vaší společnosti nejlépe fungovat? Chápeme vaše prvotní obavy z neznámého. Proto máme připravenou možnost, vyzkoušet si naše zařízení v reálných podmínkách vašeho firemního provozu. Vaše spokojenost a správný výběr produktů je pro nás naprostou prioritou.

Pořádáte větší akci a potřebujete zajistit dostatečné množství zařízení? Obraťte se na nás. Zapůjčíme zařízení, která budou potřeba.

Proč my

Pro rozvoj společností a udržení si pozice na trhu je v dnešní době jednou ze zcela klíčových aktivit výběr vhodného obchodního partnera. Protože jsme si plně vědomi této skutečnosti, děláme maximu pro to, abychom vám pomohli vyřešit a usnadnit firemní provoz a vy jste se tak mohli plně soustředit na váš firemní růst.

Co vám přinese spolupráce s iSTYLE?

  • Silné partnerství pro rozvoj vašeho obchodu a celé společnosti. Firemním zákazníkům pomáháme řešit provozní záležitosti již přes 10 let.
  • Osobní Key Account manager s rychlým a individuálním přístupem dle vašich potřeb.
  • Odborná pomoc s výběrem produktů. Na základě vašich potřeb připravíme to nejvhodnější řešení s nejlepší možnou cenou.
  • Nákup na fakturu se splatností s možností individuální dohody termínu splatnosti dle zakázky nebo formy spolupráce.
  • Atraktivní možnosti financování formou finančního nebo operativního leasingu. Společně vám pomůžeme vybrat vhodnou formu financování díky které můžete vlastní firemní kapitál reinvestovat do rozvoje nebo jiných potřebných aktivit. Dokážeme pomoci s krytím nákladů z cizích zdrojů až do 100% hodnoty zboží.
  • Benefit pro vaše zaměstnance Employee purchase program.

Najdeme řešení i pro vaši společnost