Podmínky užívání chatbota

  1. Obecná povaha informací
    Chatbot poskytuje informace, které mají sloužit jako orientační. Ačkoliv se snažíme o maximální přesnost, některé odpovědi nemusí být 100% pravdivé nebo aktuální. Chatbot čerpá z různých zdrojů a zpracovává informace pomocí umělé inteligence, která nemusí být vždy přesná.
  2. Doplňkové nástroje a zdroje informací
    Chatbot využívá kombinaci vlastní umělé inteligence a přístupu k dalším zdrojům, včetně napojení na externí AI. Tato kombinace může ovlivnit přesnost a spolehlivost odpovědí. Chatbot nepřebírá zodpovědnost za případné chyby způsobené těmito zdroji.
  3. Použití informací
    Informace poskytnuté chatbotem neslouží jako náhrada odborných rad. Doporučujeme zákazníkům, aby se při důležitých rozhodnutích nespoléhali výhradně na chatbot a ověřili si informace i z jiných zdrojů nebo se obrátili na odborníka.
  4. Odpovědnost za škody
    Chatbot nenese odpovědnost za přímé nebo nepřímé škody vzniklé v důsledku použití jeho odpovědí. Uživatelé jsou odpovědní za své jednání na základě obdržených informací.
  5. Zásady ochrany osobních údajů
    Chatbot nezpracovává ani nesbírá osobní údaje bez výslovného souhlasu uživatele. Veškerá komunikace je zajištěna s ohledem na bezpečnost a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy.
  6. Souhlas se zpracováním osobních údajů
    Pokud zákazník vyplní své osobní údaje v žádosti o kontaktování, uděluje tím souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování jeho dotazu. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s pravidly GDPR a zásadami ochrany osobních údajů klientů společnosti iStyle CZ, s.r.o. Další podrobnosti naleznete na https://istyle.cz/osobni-udaje.