Registrace není vždy jednoduchá. Je potřeba zadat alespoň e-mailovou adresu a heslo a ověřit svou e-mailovou adresu. Heslo by mělo být dostatečně silné a měli byste si ho dobře pamatovat.
K přihlášení můžeme často používat i Facebook nebo Google. Jenomže ruku na srdce, opravdu chcete sdílet všechny své informace s těmito dvěma společnostmi? Nemluvě o tom, že používáte-li Facebook pro přihlášení, musíte pokaždé znovu projít všechna nastavení ochrany osobních údajů.
Alternativní a speciální e-mailové adresy
Ano, chcete dostat potvrzovací e-mail, ale zároveň nechcete pořád dostávat nevyžádané e-maily. I když se odhlásíte, bez ohledu na GDPR, mohou vám zasílat zprávy prostřednictvím jiných značek. Řešením jsou tzv. burner e-maily.
Ti, kdo používají alternativní e-maily pouze pro registraci, mohou promeškat mnoho důležitých zpráv. Jedním z nejlepších řešení je burnermail, který vytváří různé e-mailové adresy pro každou registraci a spravuje je.
Sign in with Apple
Nedávno představené řešení Applu pracuje s těmi nejlepšími metodami na trhu a přidává k nim zabezpečení ekosystému Applu. Výsledkem je nejpohodlnější a nejbezpečnější registrační systém.
Můžete se rozhodnout, zda použijete svou skutečnou e-mailovou adresu nebo neidentifikovatelný burner mail, který můžete později zrušit. Také si zvolíte, jestli budete sdílet informace o poloze jednou a pak už ne. A vaše bezpečnost je zajištěna prostřednictvím Face ID a Touch ID.
Kromě uživatelů budou tuto možnost milovat i UX designéři, marketingoví specialisté ale získají méně informací pro reklamu na míru. A bude to noční můra pro ty, kteří prodávají vaše data. V Cupertinu tomuto řešení natolik věří, že žádají všechny vývojáře v souladu s aktualizovanými podmínkami Human Interface Guidelines, aby jej používali na všech platformách (aplikacích a webových stránkách). Což není problém, Apple jenom chce být v horní části seznamu možností přihlášení.
Každý se může rozhodnout, zda je to správné a jestli bude Sign in with Apple používat.