Apple každý rok na svátky uvádí krátké vido. Od roku 2013 v nich hraje hlavní roli místo produktu vánoční atmosféra. Letošní reklama je poměrně mírná, jak vypadaly ty dřívější?
V Cupertinu se stalo tradicí vydávat na svátky speciální reklamu. V klipu Under the Covers (2010) byla propagována schopnost FaceTime v iPhonu 4, v reklamě z roku 2011 pomohla Siri Santovi a klip z roku 2012 se soustředil na iPad. Jednou z nejlepších reklam je útok iPodů z roku 2006. Působí hodně nostalgicky, hlavně kvůli písni Love Actually.
Naštěstí se v posledních několika letech strategie a nápady tvůrčího týmu výrazně zlepšily a zjednodušily. Z reklam se staly krátké klipy a zařízení Applu už nejsou v centru pozornosti, jsou v těchto krátkých filmech jednoduše jen přítomny. Připomeňme si všechny reklamy od roku 2013.
2013
2014
2015
2016
2017
2018