Jde reklamovat nákup na App Store?

App Store nabízí nepřeberné množství těch nejužitečnějších aplikací a her. Co ale dělat, když se ti nějaká nelíbí podle představ?

App Store jako online tržiště splňuje ty nejvyšší zásady, které se týkají tvojí bezpečnosti při nákupu, ale zároveň dohlíží i na to, abys byl s nákupem naplno spokojený.

Na App Store můžeš najít ohromné množství zábavy v podobě těch nejmodernějších her nebo maximálně praktických aplikací. Ať už se jedná o appku pro iPhone, iPad nebo Mac, sem tam se stane, že narazíš na aplikaci nebo hru, která ti jednoduše nesedne nebo nesplní tvá očekávání.

Co dělat? Dá se takový nákup vyreklamovat? Vrátí ti vývojář aplikace tvé peníze? Vše má pod dohledem Apple a ano, vrací peníze zpátky. Jen musíš vědět jak na to. Tak se na to pojďme podívat.

Jak požádat o vrácení peněz

Jako první navštiv tyto stránky, kde se budeš nejprve muset přihlásit pod svým Apple ID. Vyplň tedy údaje nebo se přihlas automaticky přes předvyplněné informace z tvé Klíčenky.



Nyní se nacházíš v rozhraní, ve kterém můžeš vidět všechny tvé nákupy za poslední dobu. U každého nákupu vidíš datum uskutečnění, předmět, jeho kód a také částku za kterou byl nákup realizován. V horní liště si nyní vyber možnost ,,Požádat o vrácení peněz", kde budeš muset následně vybrat i důvod požadavku na vrácení.

Tady si vyber jednu z možností, která tvoji situaci vystihuje nejlépe.

Apple je poměrně shovívavý a nabízí několik předvybraných důvodů, které jsou snadné k pochopení situace, pokud si ale nevybereš ani z jednoho, který neodpovídá tvému, vyber jednoduše ,,Něco jiného" a klikni na tlačítko Dále.



Nyní zaškrtneš aplikaci nebo hru, kterou bys rád vrátil a znovu klikneš na Dále. Následně musíš krátce popsat problém, díky kterému ses rozhodl appku vrátit a klikneš na Odeslat.



Nyní má Apple zhruba až 48 hodin na to, aby vyhověl tvému požadavku, ale ve většině případech nehledá překážky a peníze ti na účet vrátí.

Můžeš tak testovat jakoukoli hru nebo appku, o kterou máš zájem.