Jak požádat o vrácení peněz za aplikaci na Macu

Občas se stane, že aplikace, kterou si zakoupíte a stáhnete do Macu, nefunguje tak, jak jste doufali. Možná neustále padá nebo zkrátka neslouží tak, jak se píše v jejím popisu. Na rozdíl od reklamace v Tescu nemůžete jen tak přijít a dostat peníze automaticky zpět. V případě aplikací musíte o vrácení peněz požádat a doufat, že vám bude vyhověno.

Zde je návod, jak požádat o vrácení peněz za aplikaci na Macu.

Požádejte o vrácení peněz v iTunes

Pro tento proces musíte být přihlášeni ke svému Apple ID na Macu. Poté podle těchto pokynů požádejte o vrácení peněz za aplikaci.

  • Otevřete aplikaci Hudba.
  • Klikněte na Účet v menu a poté na Zobrazit můj účet z rozbalovacího menu.
  • Po zobrazení výzvy zadejte heslo ke svému Apple ID.
  • V části Historie nákupů klikněte na Zobrazit vše.
  • Najděte aplikaci, za kterou chcete vrátit peníze, a pod její cenou klikněte na tlačítko Více. Po rozbalení podrobností o aplikaci klikněte na Nahlásit problém.
  • Budete přesměrováni na web Report a problem. Z rozbalovací nabídky Nahlásit problém vyberte důvod, proč žádáte o vrácení peněz, a poté přidejte popis.
  • Klikněte na Odeslat.

Požádejte o vrácení peněz na webu Report a problem

Protože žádost o vrácení peněz v iTunes vás pošle na web Report a problem, můžete o vrácení peněz požádat přímo tam.

  • Přejděte na web Report a problem a přihlaste se svým Apple ID a heslem.
  • Pokud nejste na kartě Nákupy, klikněte na ni.
  • Zobrazí se seznam všech aplikací, které jste pro své zařízení zakoupili. Najděte aplikaci, za kterou chcete vrátit peníze, a klikněte vpravo na tlačítko Nahlásit problém.
  • Z rozbalovací nabídky Vybrat problém vyberte důvod, proč žádáte o vrácení peněz, a přidejte popis.
  • Klikněte na Odeslat.