Zde je návod, jak požádat o vrácení peněz za aplikaci na Macu.
Požádejte o vrácení peněz v iTunes
Pro tento proces musíte být přihlášeni ke svému Apple ID na Macu. Poté podle těchto pokynů požádejte o vrácení peněz za aplikaci.
- Otevřete aplikaci Hudba.
- Klikněte na Účet v menu a poté na Zobrazit můj účet z rozbalovacího menu.
- Po zobrazení výzvy zadejte heslo ke svému Apple ID.
- V části Historie nákupů klikněte na Zobrazit vše.
- Najděte aplikaci, za kterou chcete vrátit peníze, a pod její cenou klikněte na tlačítko Více. Po rozbalení podrobností o aplikaci klikněte na Nahlásit problém.
- Budete přesměrováni na web Report a problem. Z rozbalovací nabídky Nahlásit problém vyberte důvod, proč žádáte o vrácení peněz, a poté přidejte popis.
- Klikněte na Odeslat.
Požádejte o vrácení peněz na webu Report a problem
Protože žádost o vrácení peněz v iTunes vás pošle na web Report a problem, můžete o vrácení peněz požádat přímo tam.
- Přejděte na web Report a problem a přihlaste se svým Apple ID a heslem.
- Pokud nejste na kartě Nákupy, klikněte na ni.
- Zobrazí se seznam všech aplikací, které jste pro své zařízení zakoupili. Najděte aplikaci, za kterou chcete vrátit peníze, a klikněte vpravo na tlačítko Nahlásit problém.
- Z rozbalovací nabídky Vybrat problém vyberte důvod, proč žádáte o vrácení peněz, a přidejte popis.
- Klikněte na Odeslat.