Dvě reklamy Applu byly nominovány na ceny Emmy

Nominaci na jednu z nejprestižnějších televizních cen získal film o přírodě natočený na iPhone a videoklip o britské hudbě.

Některé z prvních reklam Applu se staly kultovními, na internetu z nich najdete dlouhé výběry. Nezapomenutelné reklamy ale Apple vytváří neustále.

Například letos dva klipy Applu získaly nominaci Emmy v kategorii „Výjimečná reklama“. Prestižní televizní ceny se budou předávat 22. září 2019 a slaví už 71. výročí. Včera byly zveřejněny nominace v některých kategoriích, mezi nimiž můžete najít i dvě reklamy Applu zmíněné výše.

První s názvem „Nezahrávejte si s Matičkou“ propaguje úspěch fotoaparátu v iPhone. Je to výlet po celém světě s fascinujícími videi.

V případě, že se vám líbí krásná videa natočená na iPhone, nenechte si ujít The Reef.

Dalším kandidátem je reklama „Za hudbou. Za Macem“. V tomto jednominutovém videu vidíte slavné představitele britské hudby, kteří používají Mac pro práci. Video je velmi jednoduchá černobílá prezentace, kde se mimo jiných objeví Paul McCartney, David Bowie a Zane Lowe.

Z pěti nominací v kategorii „Výjimečná reklama“ získala společnost z Cupertina rovnou dvě, ale na seznamu se nacházejí i další velké značky jako Nike, Netflix a Sandy Hook Promise. Ta poslední je nezisková organizace, její název odkazuje na místo tragické školní střelby a jejím cílem je zamezit podobným tragédiím.

Ačkoliv by tato nominace a případné vítězství byly pro Tima Cooka a jeho tým velkým uznáním a potěšením, ceny Emmy by mohly pro Apple být ještě důležitější v nadcházejících letech. Společnost bude připravovat řadu vlastních projektů pro službu Apple TV+ a ocenění od profesionálů by určitě úspěch služby posílilo.

Zdroj: Television Academy