Ochrana před poškozením a odcizením na 2 roky
Doručení
Vyzvednutí na prodejně
Dostupnost
Praha, Revoluční | Skladem |
Praha, Masaryčka | Skladem |
Praha, Palladium | Skladem |
Praha, Arkády Pankrác | Skladem |
Praha, Centrum Černý Most | Skladem |
Praha, Metropole Zličín | Skladem |
Praha, Westfield Chodov | Skladem |
Praha, OC Šestka | Skladem |
Brno, Vaňkovka | Skladem |
Brno, Olympia | Skladem |
Ostrava, Avion | Skladem |
Ústí nad Labem, Forum | Skladem |
Doručení
Vyzvednutí na prodejně
Detaily
Co služba Insia ochrana před poškozením zařízení obsahuje?
Služba chrání před nečekanými výdaji za poškozené, či odcizené zařízení. Kryje náhrady při pádu na zem, nárazu, odcizení, funkční a mechanickou závadou, které nejsou kryté zárukou.
Služba trvá po dobu 1 nebo 2 roku ode dne zakoupení
Hlavní výhodou je, že služba nezaniká při první totální škodě.
Se službou je možné vykrýt až dvě Exchange výměny.
Pro koho je služba určena a jaké jsou hlavní přínosy?
- Je ideální, pokud kupujete hlavní produkt pro dítě nebo dospívajícího, protože se chráníte před nečekanými výdaji.
- Službu může využít jak fyzická, tak právnická osoba (firmy).
- Zvyšujete hodnotu produktu.
- Přenos služby ze starého zařízení na nové v případě Exchange výměny.
Snadné uplatnění
V případě škodné události je potřeba neprodleně nahlásit škodu na webu Insia nebo na tel. čísle +420 226 289 912. Následně je možné, přijít se zařízením na jakoukoliv z našich prodejen, kde můžete zařízení předat do opravy.
Při řešení takové události nemusíte řešit, kdo zařízení přinese. Certifikát se vztahuje na sériové číslo. Je tedy jedno, kdo ho k nám do servisu přinese.
Ke škodě se vyjádříme bez odkladu a rychle. Můžete tak bezstarostně užívat zařízení, jak potřebujete.
Zařízení bude opravováno ve značkovém servisu.