Proměňte svoje Apple Watch na budík

    Režim nočního stolku a aplikace Budík na vašich hodinkách Apple Watch jsou perfektní kombinací, která přemění Apple Watch na digitální budík.

    Režim noční stolek byl u Apple Watch představen s watchOS 2.0 v roce 2016, zatímco aplikace Alarm byla k dispozici od samého začátku. Mnoho uživatelů svoje zařízení nabíjí po celou noc, položené na nočním stolku. Proto Apple představil režim noční stolek.

    Tento režim promění váš Apple Watch na digitální budík. Pokud položíte hodinky na bok, stačí se dotknout hodinek nebo jen klepnout na stolek a displej se na na chvilku rozsvítí jemným jasem, který vás neoslepí.

    Pokud máte nastavený budík, displej se zapne o něco dříve, než začne budík zvonit, takže uvidíte přesný čas (který vám zbývá do budíku), když vás vnitřní hodiny probudí dříve.

    Aktivujte režim noční stolek

    • V Apple Watch zadejte Nastavení> Obecné
    • Zapněte přepínač režimu nočního stolku

    V režimu nočního stolku Apple Watch zobrazuje datum a čas spolu se stavem nabíjení. Pokud nastavíte budík, objeví se na ciferníku také. Jak zapnete režim nočního stolku:

    • Připojte hodinky Apple Watch k nabíječce. Během nabíjení se vaše Apple Watch přepnou do režimu nočního stolku.
    • Chcete-li zobrazit displej, klepněte na obrazovku, stiskněte korunku Digital nebo postranní tlačítko, nebo do nich lehce šťouchnete. Stačí i poklepání na stůl.

    Chcete-li hodinky Apple Watch používat v režimu nočního stolku, podržte je ciferníkem nahoru nebo položte na rovnou plochu a poté stiskněte korunku Digital Crown nebo boční tlačítko.

    Nastavte budík

    O nastavení budíku můžete požádat Siri. Řekněte třeba „Set an alarm for 6:00“ nebo „Wake me up at 17:00“.

    Nebo nastavte budík z iPhonu a potom ho přeneste do Apple Watch:

    • Nastavte budík na vašem iPhonu.
    • Na svém iPhonu otevřete aplikaci Apple Watch.
    • Klepněte na Moje hodinky, pak na Hodiny a poté zapněte Přenášet upozornění z iPhone.

    Budík na Apple Watch je nezávislý na budících na vašem iPhonu. Když nastavíte budík, ujistěte se, že hodinky Apple Watch a iPhone nejsou v tichém režimu. Budík pro režim nočního stolku nastavíte nebo upravíte přímo na Apple Watch:

    • Na hodinkách Apple Watch otevřete aplikaci Budíky.
    • Klepněte na položku Přidat budík, nebo klepněte na existující budík a potom na položku Změnit čas.
    • Nastavte, zda je o ráno (AM) nebo večer (PM) a potom na hodiny nebo minuty. Otáčením korunkou Digital Crown čas upravíte.