Detaily
Co je služba Prodloužená záruka?
Služba prodloužené záruky prodlužuje klasickou zákonnou lhůtu garance na zařízení. Chrání tak váš produkt o další 1 nebo 2 roky po uplynutí klasické zákonné lhůty.
Službu přinášíme ve spolupráci s Insia.
Certifikát prodloužené záruky předáváme společně se zakoupeným produktem.
Certifikát prodloužené záruky je přenosný a vztahuje se na výrobní číslo zakoupeného produktu, nikoliv na jeho vlastníka.
Jak prodloužená záruka funguje?
- Službu může využít jak fyzická osoba, podnikatel nebo jakákoliv jiná právnická organizace či instituce.
- Prodloužená záruka chrání zakoupené zařízení ve stejném rozsahu, jako záruka od výrobce.
- Platnost začíná následujícím dnem po skončení zákonné záruky dané výrobcem.
- Prodlouženou záruku si můžete pořídit i dodatečně a to až do 8 měsíců od zakoupení zařízení!
- Pokud je produkt poškozený a dojde k výměně za bezvadný kus, přechází krytí automaticky na váš nový produkt.
Snadné uplatnění
V případě potřeby uplatnit prodlouženou záruku je potřeba neprodleně nahlásit poruchu zařízení na webu Insia nebo na čísle +420 226 289 912. Následně budete vyzváni k dodání podkladů. Po jejich dodání můžete přijít se zařízením na jakoukoliv z našich prodejen, kde můžete zařízení předat do opravy.
Certifikát je vydaný na sériové číslo produktu. Je tedy jedno, kdo jej do opravy přinese.
Ke škodě se vyjádříme bez odkladu a rychle.
Zařízení bude opravováno ve značkovém servisu.